Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter i Korsør?

Side 8 ud af 26 (257 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 19:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Ja der skal da være innovation i Korsør! Det er som om alt er samlet i by CouponDropDown" id="_GPLITA_2" style="text-decoration: underline;" href="#" in_rurl="http://i.trkjmp.com/click?v=REs6MzA0NTU6MjMyOnNsYWdlbHNlOmU4NjMxNDJkODk0NmE2MDljZjkyOGEyMDJlYzBlNzlkOnotMTEyMi0xMDAwOTM6d3d3LmFtaW5vLmRrOjI3MTUwOjc0YTllOGJmYzgyZGM3NjgxYjY5NmViMGY0YjQ1YzRk" in_hdr="">Slagelse og jeg mener faktisk Korsør er et mere attraktivt område.
Det kunne være godt at få samlet et innovations team som kan sparke gang i byen.
Har en masse idéer, men nu vil jeg lige se om vi kan samle lidt personer her. Det kræver jo vi er flere om det.
Kender du til nogen fra Korsør som er iværksættere eller overvejer at blive det så bed dem skrive i tråden. 


Hej, jeg bor i Korsør lige ved Rema 1000.
Jeg er måske ikke så gammel runder 15. men det lyder da rigtig fedt! 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper
Der er også plads til dig. Iværksætteri har ingen alder ;-)
 

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Hej Ib
Ikke pænt sådan at spamme tråden med reklame.

Wink ???

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Skal vi ikke finde et lokale og en dato

 

//Henrik

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 21:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik
Jeg vil gerne have samlet lidt flere inden vi afholder et fællesmøde. Spred budskabet om denne tråd.
Der må da være en masse i Korsør og omegn som vil være med.

Til alle.
Spred budskabet om denne tråd i jeres netværk.
Der må da være flere som vil være med
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 19:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg går og pusler med nogle planer om at lave indendørs kræmmermarked i Korsør - som udgangspunkt kun med ubrugte varer – til superbillige priser. (Der er vist ikke meget ide i at prøve med gamle tallerkner og lignende).

Lokaliteten til formålet er fundet – pladsleje vil blive på et niveau, hvor alle kan være med.

Har du et vareparti, som kunne bruges til formålet, må du meget gerne kontakte mig.

Jeg har nogle ideer til varepartier, som kunne indkøbes til formålet (tror selv på de er meget gode) – så hvis du gerne vil teste dine kræmmergener i Korsør, men ikke lige ved, hvad du skal sælge, er du også meget velkommen til at kontakte mig.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 19:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Torben Brighs:

Jeg går og pusler med nogle planer om at lave indendørs kræmmermarked i Korsør - som udgangspunkt kun med ubrugte varer – til superbillige priser. (Der er vist ikke meget ide i at prøve med gamle tallerkner og lignende).

Lokaliteten til formålet er fundet – pladsleje vil blive på et niveau, hvor alle kan være med.

Har du et vareparti, som kunne bruges til formålet, må du meget gerne kontakte mig.

Jeg har nogle ideer til varepartier, som kunne indkøbes til formålet (tror selv på de er meget gode) – så hvis du gerne vil teste dine kræmmergener i Korsør, men ikke lige ved, hvad du skal sælge, er du også meget velkommen til at kontakte mig.



Hej Torben
Lyder spændende. Skal nok sige til hvis jeg rammer ind i nogen som det kan være interessant for.

For at denne tråd ikke kører af sporet må jeg heller lige skrive.

Meld jer nu på banen. Der må da være flere innovative personer i Korsør og omegen som vil være med i fællesskab ;-)
Kom frem og skriv ,-) 

Side 8 ud af 26 (257 indlæg)