Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3000kr for at oprette Google places...Whaaat!!

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Sommersang !

Nej de har ikke fortalt mig noget i forvejen, jeg blev ringet op af en ung kvindelig sælger, der ikke kunne svare på mine spørgsmål.

Og på dette grundlag bad jeg om at få tilsendt noget materiale. Derfor også mailen.

Ja ”maler Slagelse” er der 210 eksakte månedlige søgninger på.

Det kunne også være at pågældende sælger skulle have undersøgt i forvejen, om man findes i Google Maps m.m. ?

Søgninger som f.eks. dem nedenunder, som jeg i forvejen findes på side 1 i Google på, er de så relevante ?

" Maler Slagelse " – " malertilbud " –" maling af lejlighed " – " male bolig " – " maling af trappeopgange."

I den form for service som pågældende forsøger og sælge.?

Er de så 3.000 kr værd for mig som virksomhed ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Byens Tandlægeteam Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det er for tyndt. Du kan det samme hvis du følger de råd jeg har giver gennem tråden:) algoritmen ændrer sig hele tiden og det skal blive spændende når de nye tiltag kommer til DK. Jeg havde stået til rådighed i tilfælde af så markante ændringer. Hos dem er du på egen hånd, da de bare sætter profilen op. Jeg kan mange små tricks, der er meget mere end bare en opsætning. Jeg vil gerne understrege vigtigheden af, at få sat profilen op i google+ som jeg har gjort det - på den måde kan du bruge den som både Places og socialt medie.

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)