Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til kombinering af .CSS og .JS filer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Via Pingdom tools kan jeg se at blot ved at loade forsiden på min side, http://www.elektroniktest.dk, loader den 24+ .CSS filer, og godt 32+ .JS filer. Jeg har forsøgt slavisk at kombinere samtlige .CSS filer og .JS filer, men siden går fuldstændig ned, så må gøre et eller andet forkert.

Det er et problem jeg har forsøgt at få bugt med over længere tid, og er ved at løbe tør for energi og idéer til hvordan man gør det.

Siden er bygget op i Joomla, og har forsøgt med forskellige plugins, som alle ender med at ligge siden eller diverse javascripts ned.

Håber der er en venlig sjæl som kan forklare mig hvordan jeg gør det bedst muligt.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Ja det har jeg også forsøgt med. Så kan forestille mig at den bedste, dog sværeste, måde er at gøre det slavisk, men synes bare ikke at jeg kan finde nogle guides til hvordan man gør det med hensyn til .JS filer.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du forsøgt med RokBooster eller JCH Optimize ?
Dem har jeg gode erfaringer med, også uden at de forvolder nogen problemer med layout eller andet.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Ja disse plugins har jeg også forsøgt mig med, men uden det store held. Begge forvolder problemer problemer med templaten mm.

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper S. H. Hansen:

Hej Casper,

Ja disse plugins har jeg også forsøgt mig med, men uden det store held. Begge forvolder problemer problemer med templaten mm.

Et andet sted du kan prøve at starte, inden du begynder med at merge diverse JS og CSS filer, er komprimeringen af dine filer, da der hentes omkring 2 mb ned ved forsiden af din hjemmeside. Hvis du prøver at køre Google PageSpeed Insights, vil den foreslå at du komprimerer dine filer som førsteprioritet, da det alene kan spare op mod 800 kb.

Hvilket template kører du med? Et du selv har fået skræddersyet, et købt, eller et standard, modificeret et?

Men hvis det volder problemer når du merger dine forskellige filer med plugins, er der den hårde metode tilbage - at sidde og rette det hele til manuelt, eventuelt betale sig fra det.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 175
Fra  BitMasch Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en hel del gal med din HTML, i hvert fald på forsiden hvor jeg lige checkede, der er 7 <head> elementer, der må kun være et. Mange af dine JS filer bliver inkluderet flere gange, bl.a. bliver jquery-1.7.1.min.js inkluderet 7 gange fordi du har 7 <head> elementer.

Der er et eller andet helt galt, kan være du roder med siden lige p.t.? 

Check evt. w3's HTML validator 

Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører med et skræddersyet template lavet i Artisteer.

Jeg prøver lige at tjekke op på det.

Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 71
Fra  ElektronikTest.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan retter jeg dette til ? Jeg har efterhånden fået en del hjemme-erfaring med design, men alle de små ting bagved, har jeg ikke den store erfaring med endnu.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Hvis du downloader din head.php eller index.php (ved ikke om du har begge) så kan du bare slette de 6 heads der er for meget og uploade igen. (ftp) Men gør det endelig ikke, hvis du ikke har helt styr på det.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)