Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en Faktura Skabelon?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan huske jeg selv på et tidspunkt manglede en simpel måde at lave faktura på. Jeg Googlede mig frem til software- og online løsninger hvor det koster en fast månedlig ydelse.

Men jeg tænkte hvorfor jeg ikke lavede min egen printklare skabelon i Excel.

Fandt hurtigt ud af, at det var perfekt for mig. Det er nemt at bruge, man kan tilføje alt det juridisk rigtige information og tilføje andet efter behov. Desuden kan man designe sit layout som det passer en bedst og det er nemt at lave en perfekt PDF konvertering og sende det til kunden pr. e-mail.

Jeg kunne forestille mig at andre har fisket efter det samme, derfor vil jeg gerne tilbyde at lave en skabelon efter dine specifikke design- og udregningsmæssige ønsker ud over de juridisk rigtige informationer.

Skriv til mig hvis dette kunne være noget for dig. Der må gerne uddybes så meget som overhoved muligt vedrørende specifikke ønsker, layout, design og eventuelle udregninger. Og du må gerne vedhæfte logo og anden grafik du ønsker tilføjet din faktura.  Hvis der er behov for det, kan jeg godt udarbejde grafik til din faktura.

Jeg tager kun et lille fast beløb på 100 kr. for mit arbejde.

Find mig eventuelt på skype: ChimpDesign

Ellers skriv på Amino eller kontant mig på anden vis

Se Visitkort

AminoFreelancer

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Super fin idé også kun til 100,-!!

Ikke fordi jeg selv skal bruge det, men har igennem tiden modtaget mange "sjove" faktura fra Amino-folket.

Held og lykke, jeg ved der er nogle der kan bruge det ;-)

Carsten

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne jeg godt forestille mig :-) Men ja, kun 100 kr. for en faktura skabelon. Hvis du ikke har idéer til layout, kan jeg sagtens udarbejde et flot og overskueligt layout.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du rammer plet der. Mange mangler givetvis en skabelon til dette!

Har selv søgt på nettet og man kan ikke sige det vrimler med dem i forvejen.....

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Muligvis :) Men desværre har jeg kun modtaget 3 henvendelser.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ChimpDesign:

Muligvis :) Men desværre har jeg kun modtaget 3 henvendelser.

Du kunne måske komme med nogle eksempel på hvad du har lavet?

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig lækkert ud det du har lavet der :-)

Tager du i mod paypal betaling ?

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har PayPal men det er længe siden jeg har brugt det og vil helst undgå det når beløbet er så lille. :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt i orden. Jeg hæver bare pengene på min paypal konto da jeg gerne vil bruge dem. Står ikke og skal bruge en fakturaskabelon lige nu men bliver simpåelt hen nød til at have den... :D

Kan man skifte Logoet ud efterfølgende og er der mulighed for en følgeseddels version uden priser på men kun stk antal? 

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)