Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en Faktura Skabelon?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens udarbejde en skabelon efter dine specifikke ønsker. Du kan sende mig en omfattende forklaring på hvad du ønsker skabelonen skal indeholde og vedhæfte dit logo. Du kan naturligvis godt foretage ændringer i dokumentet. :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail. Du må endelig lige skrive hvis der er noget som ikke er muligt eller du ikke forstår hvad jeg mener eller du bare vil have mere info :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et eksempel på en skabelon ?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Se på første side ;)

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan den trække varer fra en prisliste ( faneblad i rengearket) ved at indtaste varenummer?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke helt sikker på om jeg har forstået det rigtigt, men man kan mange ting med excel. Du er velkommen til at ringe til mig eller sende en mail med uddybet forklaring. :=)

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide - vender tilbage

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for godt arbejde.

Er super tilfreds med min nye faktura skabelon. Elegant og professionel. Fantastisk arbejde til lav pris :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ChimpDesign:

Er ikke helt sikker på om jeg har forstået det rigtigt, men man kan mange ting med excel. Du er velkommen til at ringe til mig eller sende en mail med uddybet forklaring. :=)

jeg mailer lige hvad jeg mener, så kan den trække varer fra en prisliste ud fra varenummer. det er en "need to have" når der skrives faktura 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Møller:

ChimpDesign:

Er ikke helt sikker på om jeg har forstået det rigtigt, men man kan mange ting med excel. Du er velkommen til at ringe til mig eller sende en mail med uddybet forklaring. :=)

jeg mailer lige hvad jeg mener, så kan den trække varer fra en prisliste ud fra varenummer. det er en "need to have" når der skrives faktura 

Er det korrekt forstået at du gerne vil kunne indtaste et varenummer i fakturaen, hvor der automatisk hentes alt information tilknyttet varenummeret?

Jeg kan lave to sheets i Excel. Det ene sheet indeholder selve fakturaen og det andet sheet vil fungere som en vareliste. De to sheet kan jeg forbinde til hinanden. Når et varenummer indtastes i fakturaen, vil den automatisk hente alt information tilknyttet det identiske varenummer i varelisten i sheet2.

På den måde skal du kun indtaste et varenummer og antal enheder i fakturaen og resten vil være automatiseret.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)