...Og det hændte I de dage, at jeg ved Guddommelig indblanding jomfrubarslede med kilden til Fonas evige Public Relations-frelse:
Hellig(h)ånden steg ned fra oven, og væltede min MacBook ned fra bordet og smadrede skærmen.
(Min mand er lettere skeptisk, men jeg sværger, at det hændte under førnævnte omstændigheder).
Så, Fona. Forbered jer på, at sadle servicehesten på ny, hold tungen lige i munden, Kong Herodes & Pontius Pilatus i selen og hold øjnene på bolden (eller ledestjernen), når jeg nu, om et par dage indleverer fremtidige generationers håb og tiltro til jeres navn direkte til jer.
Og til alle de, der som jeg ikke er medlem af Folkekirken:
Skærmen på min MacBook er smadret og kræver total udskiftning. Jeg lod mig i tidernes morgen i et svagt øjeblik (og med min klodsethed in mente) friste af Fona's "X-tra" forskring, der dækker netop sådanne typer uheld og glæder mig nu til at se, hvordan de håndterer min indlevering af maskinen - samt hvor længe jeg skal vente på den, og hvilke mails deres idiotiske, automatiserede system kan finde på at sende mig i mellemtiden.
Hvis jeg kender dem ret, kan jeg forvente at få min maskine tilbage i år 2012.
Jeg håber, at jeg ikke kender dem ret. (Især fordi min kæreste, blev sur da jeg smilende kiggede fra den smadrede maskine på gulvet, til ham og med spørgsmålstegn i øjnene og håb i stemmen, begejstret spurgte "Macbook Air?").