Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er bygget af nederen!

Side 10 ud af 15 (141 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
...og denne tråd er på side 1 på en Googlesøgning på "Fona".

Skægt med Business.dk-artiklen (og både min pet peeve med Fona og med Politiken blev nævnt. Smukt smukt).
Men hvornår gik man i øvrigt fra at være "En pige på Amino" til "En kvinde på Amino" ? ... *suk* - "Se damen! Hun har bøf med Fona!" Nu må I have mig undskyldt, mens jeg går ud og investerer i en mink stola og nogle præmieobligationer.


Må man byde på en Werthers Echte?
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
..."Se damen! Hun har bøf med Fona!" Nu må I have mig undskyldt, mens jeg går ud og investerer i en mink stola og nogle præmieobligationer.
Må man byde på en Werthers Echte?

Big SmileBig SmileBig Smile

Du tager livet af mig!! Wink

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 21:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg besvarede i øvrigt lige mit eget spørgsmål, da jeg efter at have skrevet forrige indlæg rejste mig op for at hente en kop kaffe, og måtte humpe afsted og skride frem på gulvet som en 80årig mand, der havde skidt i bukserne, grundet en meget pinlig bowling-skade fra en børnefødselsdag i lørdags.

Jeg trænger virkelig til et mindre stillesiddende job. Come on! Bowling! To dage senere, burde man altså kunne gå, som et nogenlunde normalt menneske.
Bliver det til noget, med den der Werthers Echte?
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 04:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En kvinde er stærkere end en pige i min opfattelse - så glæd du dig bare over at være kvinde!

Det var værre hvis de netop skrev dame, så er det tid til at få farvet håret lilla!

Mette

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Lone S. Hansen

Jeg er helt ny her inde og den eneste grund til Jeg oprettede mig som bruger, er DIG. Jeg fandt denne "lille" beretning den Jeg Googlede "FONA" ( Hvilket må siges at være en fejl isig selv efter og læst alle indlægne og der med også dine historier).

Du er her med min ny Heltinde, Hold da kæft Du rykker i fonas "løgpose". Du holder sku Max....

Hilsen Lunge

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Posting in a legendary thread :)

 

God læsning. Desværre er tråden faldet tilbage i google position nr 4 ved en Fona-søgning.

 

 

Kan huske da jeg var 10, erklærede min far pludselig overfor hele familien, at nu skulle vi ikke handle i Fona mere. Aldrig mere.

Det var noget med en videoreperation - på det tidspunkt forstod jeg ikke, hvorfor jeg ikke måtte handle der mere. Men det gør jeg nu - some things never change :) 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lunge!
Tak for rosen og velkommen til Amino! :-)

Cardigan:
Din far er en klog mand! ;-)
Jeg tager en nr. 4 på Google til hver en tid, frem for blot at have været klager nummer 129 der fik medhold i min klage over Fona i Forbrugerklagenævnet! :-)

Jeg hørte i øvrigt i et interview med Fona's marketingschef at "Grunden til at Fona havde så mange klager i forhold til eksempelvis Expert og 2tal, var at Fona solgte en anden type produkter, der lettere gik i stykker". Manden har tilsyneladende ikke fattet en dart af, at problemet ikke er at tingene går i stykker - det kan ske - problemet er, at Fona nægter at levere den service der kræves og forventes af dem, når produktet står af.

Det lader ikke til, at de har lært noget - så vi kan se frem til endnu flere sager i fremtiden. I mellemtiden går jeg (nu, af flere årsager) en stor bue udenom butikker, der bærer Fonas logo og vil, som Cardigans far - så længe jeg lever opfordre alle andre til at gøre det samme.
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 09:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo ikke noget nyt at Fona stinker - jeg var derinde i 1986 og fik den ultimativt dårligste service. Jeg gav dem en chance igen i 1996 i en anden Fona butik, hvor medarbejderne simpelthen ikke anede hvad de snakkede om. Jeg fik gudskelov aldrig købt noget til den sædvanlige overpris i butikken, men fandt ud af at bruge nettet til at finde min forhandler til elektronik i stedet - og jeg er ikke blevet skuffet endnu med de forskellige forhandlere jeg har fundet på EDB priser og andre forbrugervenlige hjemmesider :-)

Mette

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 00:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

...Og det hændte I de dage, at jeg ved Guddommelig indblanding jomfrubarslede med kilden til Fonas evige Public Relations-frelse:
Hellig(h)ånden steg ned fra oven, og væltede min MacBook ned fra bordet og smadrede skærmen.
(Min mand er lettere skeptisk, men jeg sværger, at det hændte under førnævnte omstændigheder). 

Så, Fona. Forbered jer på, at sadle servicehesten på ny, hold tungen lige i munden, Kong Herodes & Pontius Pilatus i selen og hold øjnene på bolden (eller ledestjernen), når jeg nu, om et par dage indleverer fremtidige generationers håb og tiltro til jeres navn direkte til jer.

 

Og til alle de, der som jeg ikke er medlem af Folkekirken:

Skærmen på min MacBook er smadret og kræver total udskiftning. Jeg lod mig i tidernes morgen i et svagt øjeblik (og med min klodsethed in mente) friste af Fona's "X-tra" forskring, der dækker netop sådanne typer uheld og glæder mig nu til at se, hvordan de håndterer min indlevering af maskinen - samt hvor længe jeg skal vente på den, og hvilke mails deres idiotiske, automatiserede system kan finde på at sende mig i mellemtiden. 

Hvis jeg kender dem ret, kan jeg forvente at få min maskine tilbage i år 2012.

Jeg håber, at jeg ikke kender dem ret. (Især fordi min kæreste, blev sur da jeg smilende kiggede fra den smadrede maskine på gulvet, til ham og med spørgsmålstegn i øjnene og håb i stemmen, begejstret spurgte "Macbook Air?").

 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 00:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Stakkels Fona - eller er det stakkels Lone Huh?

Jeg håber dælme de har lært et ord siden du konfronterede dem sidst - også kaldet kundeservice - ellers har jeg ikke ondt af dem længere.

Jeg vil følge denne tråd spændt (igen) og håber du får en fair behandling denne gang, eller i det mindste giver os andre noget at smile af i hverdagen.

Lone styrer Wink 

Side 10 ud af 15 (141 indlæg)