Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er bygget af nederen!

Side 12 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Tør man gætte på at der nu sidder adskillige Amino-brugere og faktisk håber på at de giver dig en rigtig dårlig behandling? ;-)

~
Anja

Hehe! Kære Lone!

Nu er du jo forberedt fra sidste gang, men dette er da fantastisk, og så midt i jule/udsalgstravlheden – det bliver eminent at følge med i! Lad os endelig vide, hvilken dag du har tænkt dig at indtage butikken.

Der er bare ikke bedre underholdning i denne tid, hvor den ene tv-kanal ellers forsøger at overgå den anden med (flest) gamle kendinge!

God jul til alle her fra – og held og lykke, Fona! siger jeg bare... Stakkels unge fyr, der nu skal udsættes for Lones 'vrede'

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må väre nogen herinde som til daglig kommer i närheden af Hovedstaden, og som har mulighed for at futte ned og optage det på mobilens videokamera, og derefter lägge det op på Amino.

Det ville bare väre så najs!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Elsker FONA, ender altid med en mindre diskussion mellem mig og den person der nu betjener mig.

1. gang, jeg er inde i sidste øjeblik for at købe en DVD afspiller til en julegave, skal bruge en til 300 kr og ikke mere. Han fortæller mig at jeg bør købe den til 1500 istedet for, da de billige har det med at gå i stykker. Jeg spørger selvfølgelig, hvordan det kan være at de sælger sådan noget bras der bare går i stykker, for den jeg har derhjemme fra ALDI til 200 kr har virket upåklageligt i flere år. Det ville han ikke svare på, men siger jeg bør betale 500 kr for en forsikring da deres reklamation kun gælder 1 år. Så må jeg også lige forklare ham, hvordan loven fungerer, hvorefter han ikke gider diskutere med mig mere.

2. gang skal jeg købe min Playstation 3, der var ingen andre der havde dem på det tidspunkt da det var lige efter jul. Jeg spørger om jeg kan få rabat, hvis jeg køber 1 spil, 1 HDMI, kabel og 1 ekstra controller med oveni, hvor han svarer at de kun må give rabat på det dyreste jeg køber og da den allerede er sat 100 kr ned, kan han ikke gøre noget. Så vælger selvfølgelig at droppe de ekstra ting og køber dem hos naboen. Også han vil have jeg betaler 500 kr for en forsikring i 2 år, hvor jeg endnu engang må forklare ham, hvordan lovgivningen fungerer og endnu engang skal høre, at den højst sandsynligt går i stykker efter 1 år og det gentager sig med at jeg siger at så ses vi om 1 års tid når det bras de har solgt mig ikke fungerer mere, og at hvis de nu lod være med at købe en Charles Eames kontorstol til at stå i butikken, så havde de nok råd til at yde en ordentlig kundeservice istedet for. Slap derefter for at høre på mere lort fra ham også.

Intet af det er dog gået i stykker i endnu, og hvis min Playstation går i stykker, så ringer jeg selvfølgelig til Sony, det kan kun anbefales at ringe direkte til de store producenter, jeg har altid fået top service den vej.

 

Fona: Fjolser og nævenyttige analfabeter.

 

 

Måske det her skulle være din næste computer ;-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:

Tør man gætte på at der nu sidder adskillige Amino-brugere og faktisk håber på at de giver dig en rigtig dårlig behandling? ;-)

ehm...... måske ? ;)

På den ene side skal Lones MAC bare virke... på den anden side så er underholdningen god...

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har lige læst det meste af denne tråd igennem. Dejligt med et godt grin inden juleaften. Håber du får dem ned med nakken. Big Smile (eller får en MacBook Air)

Det er dem selv der prøver med vold og magt at sælge deres X-tra forsikring når man køber noget hos dem. Så må man jo tro at de også yder den service som de snakker så varmt for ( jeg er HELT sikkert på de få provision for at sælge den forsikring som de snakker der nede)

Glædelige jul, og held og lykke

Thomas

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fulgte med på de første mange afsnit og er klar til den næste runde. HELL YEA!!!!

 Lone.. min jul er reddet .. jeg har tårer i øjnene af (de er godt nok lidt gule da jeg virkelig trænger til at gå på wc efter at have læst det hele en gang til)

Jeg foreslår at du dennee gang pynter dine "tartline" (læs: timeline) med nogle julelys og kanel på den store lort i bunden :)

 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

 hvis de nu lod være med at købe en Charles Eames kontorstol til at stå i butikken, så havde de nok råd til at yde en ordentlig kundeservice istedet for.

Haha, ja ved du hvad! Good one :)

Mette - som har ondt af Fona, men også af Lone, som skal igennem dårlig-kundeservice-møllen

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte en ny printer hos " Ih de er så flinke hos F...... Fona" Kort tid efter sulle jeg have en ny patron og gik ind og ville bestille en. Ekspedienten sagde at den var dyr, men det var jeg sådan set ligeglad med for jeg skulle have en patron. Jamen de havde den ikke på lager... nå så bestil en hjem sagde jeg til ekspedienten. Jamen der ville gå lang tid inden de havde den i butikken... jeg er ligeglad jeg vil gerne have en patron til min printer... Så ville de ha mit telefonnummer og ringe når den kom i hus. Dagen efter ringede de fra Fona og fortalte at den kostede ca 900 kr og at jeg skulle komme ned i butikken og betale de 900 kr INDEN de ville bestille den hjem til forretningen.

Nu handler jeg andre stederGeeked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

olzer:
Dagen efter ringede de fra Fona og fortalte at den kostede ca 900 kr og at jeg skulle komme ned i butikken og betale de 900 kr INDEN de ville bestille den hjem til forretningen.

Gider du ikke prøve at søge via dette system, og fortælle hvad samme patron koster online? 900 kroner for en blækpatron, var da alligevel en sjat. Jeg har selv haft en forudbetalt bestilling på reservedele, som jeg blev nød til at opgive, efter at de 8mrd efter endnu ikke havde skaffet den.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 12 ud af 15 (141 indlæg)