Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evaluering af www.kinedic.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-07-2007 19:58:55 Forfatter: Mikael Andersen
Dette er lige en test. Skal se om, jeg også får dette indlæg på mail, da det undrer mig, at jeg bliver ved at få e-mails stilet til Hans, www.kinetic.dk

Og igen igen - det er altså ikke mig, som vil have kinetic.dk testet. Jeg har bare som andre deltaget med mit input, og nu vælter det ind med mails med gode råd til evaluering af www.kinetic.dk


Håber at det vil gå på samme måde, når pengene begynder at strømme ind til Hans Poulsen ((-;


 

Kan det ikke være fordi du har kryds i Få en e-mail når du får svar på dit indlæg eller Få en besked i din debat-inbox når du får svar på dit indlæg. Det skal du huske at krydse af, hvis du ikke ønsker overstående hver gang du skriver et indlæg.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikael

Ja, og for at det ikke skal være løgn, så får jeg en mail hver gang du skriver et svar om hvorfor du får en mail! :)

Det som vist sker, er, at du har svaret på hans tråd den 30/7 kl 12.00.49 uden lige at se at der er kryds i en boks neden under feltet, hvor du skriver dit svar. Teksten ud for feltet lyder:

Få en e-mail når du får svar på dit indlæg.:  Indrøm det, du er glemsom og derfor er det en god ide at få en e-mail når nogen svarer på dine kloge ord.

Dette kryds betyder at du får en email hver gang der er nogen som svarer i tråden senere end dit første svar.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans,

 

Jeg har også været inde og kigge på din hjemmeside og har nogle forslag til forbedringer/ændringer :-)

 

- Jeg syntes at du skulle gøre siden (ihvertfald topbilldede) lysere og mere relevant for dit produkt/service

- Hvis du vælger at sætte et billede på af en "evigheds-maskine" (den med kuglerne der svinger) ville det måske være en rigtig god idé at få den loopet i en flash (eller hvordan man nu formulerer det) jeg ville gerne se den bevæge sig, - og samtidig få afvide hvorfor den er relevant for siden.

 

Din tekst er meget sammenpresset og fagligt snæver, -derfor ville det, som nogle af de andre aminoér nævner, være en god idé at sprede teksten lidt (dvs. linieskift efter punktum - bare en gang imellem!)

 

Hvis du har tænkt dig at "erobre" det internationale marked eller vil du starte med det danske.

Det du skriver i din produktbeskrivelser handler meget om danske virksomheders behov.

Hvis du kun henvender dig til det danske markede ville det være en god idé at nøjes med at lave siden på dansk, eller ihvertfald lave sprogvalg ... Det virker lidt forvirrende at noget står på engelsk og noget på dansk.

 

I dine casestories kunne du måske bruge lidt krudt på at "fortælle en historie" (storytelling) så man bliver mere ivrig efter at høre hvilken løsning der blev fundet på problemet.

 

Nu tror jeg vist også at jeg har dissikeret dit flotte arbejde. Jeg ved selv hvor svært det kan være at lave sådan noget selv..... man mangler ofte lidt afstand!

 

Held og lykke med firmaet

Dorte

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

 

Tusind tak for jeres tid. Det er rart at se at så mange har deltaget aktivt med evalueringen af min side. "You people make me proud".

 

Jeg syntes der har været rigtig mange gode kommentarer, og hvis vi skal opsummere dem lidt, må det være følgende;

 

- Søgemaskine optimering
     Tak til Anders for linket "Martins lille guide til søgemaskineoptimering". Jeg troede jeg var rimelig dækket ind ved at bruge Google addwords. Men jeg vil
nok alligevel følge dit råd.

- For mørk og dyster top billede, eventuelt udskiftes med noget der lidt mere sigende om Kinedic. Endvidere skal det være smallere.
     Den er der mange der har kommenteret, så den er der vidst ingen tvivl om at der skal gøres noget ved.

- Ombytning af teksten under menu punktet "Virksomheden" (Først virksomheden og derfor baggrunden).
     Den tager jeg også til mig, må indrømme at det ellers ikke lige var faldet mig ind

- Eventuel et flash objekt med Kinetic kuglerne der svinger
     Godt forslag. Princippet bag kuglerne er netop at der kommer noget ind i den ene ende, som jeg konverterer til noget der kan bruges i den anden ende og tilbage igen. Man kan forstille sig  EDI ordrer fra et firma som kommer igennem, og så kommer der en EDI ordre bekræftelse retur. Get it? ellers sig lige til så skal jeg gerne uddybe den lidt. Syntes at det illustrerer princippet i det jeg tilbyder, og det er egentlig meget oplagt at dette burde erstatte mit topbanner.

- Mindre sammenpresset tekst
     Den er der også flere der har kommenteret. et lille følge spørgsmål kunne måske være om teksten oveni burde være større??

- Design bør ikke ligne www.skandic-distribution.com
     Tak for den til TrendLovers. Det var dælme godt set. Det er desværre faren ved at bruge en standard skabelon. Håber at det ikke er iøjefaldende mere, når mit top baner bliver skiftet.

- Privacy poilicy og Terms of use bør være links
     Den overvejer jeg også lige.

- lidt krudt på at "fortælle en historie" (storytelling)
     Yes, burde jo egentlig have historier nok fra den virkelige verden. Den vil jeg arbejde lidt videre på.

 



Til sidst vil jeg lige sige tak til Mikael Andersen for at være med til at udbrede kendskabet til www.kinedic.dk :-) Håber at du fandt frem til en forklaring.

 

Endnu engang tusind tak til alle der tog sig tid til at komme med input til siden.

 

MVH Hans Poulsen


MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres svar - det var så lige en fejl 40 fra min side. Nu forstår jeg det hele meget bedre (-;
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)