Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Datingside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen!

Jeg er i øjeblikket igang med at udvikle en datingside fra bunden af, og ville i den anledning høre om nogen herinde er i stand til at give et overslag på hvad den eventuelt kunne indbringe ved et salg.

Den er bygget på de nyeste teknologier, som b.la. omfatter PHP5, CodeIgniter og JQuery.

Det er ikke luksus at være studerende, så jeg vil så vidt muligt forsøge at sammenligne en salgsværdi kontra reklame indtægter når siden bliver lanceret.
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:
Hej alle sammen!

Jeg er i øjeblikket igang med at udvikle en datingside fra bunden af, og ville i den anledning høre om nogen herinde er i stand til at give et overslag på hvad den eventuelt kunne indbringe ved et salg.

Den er bygget på de nyeste teknologier, som b.la. omfatter PHP5, CodeIgniter og JQuery.

Det er ikke luksus at være studerende, så jeg vil så vidt muligt forsøge at sammenligne en salgsværdi kontra reklame indtægter når siden bliver lanceret.

Det kan jeg ikke umiddelbart forestille mig, at der er nogen, der kan, før du har nogle tal, der beskriver antal unikke besøgende og den dertilhørende indtjening.

Ellers er det vel "bare" endnu en datingportal?

Vi kan jo heller ikke engang vurdere siden ud fra, hvad du har lagt af energi/penge i design og funktionalitet.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ishøj
Tilmeldt 22. Nov 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Da siden endnu ikke er lanceret er der ikke nogen til der beskriver hverken besøgende eller indtjening, så det er systemet man køber. (evt. opsat med domæne, har et godt navn til siden)

Med hensyn til design og funktionalitet er det hele lavet af mig selv fra bunden af, så det har kun kostet mig en masse fritid. Funktionaliteten kommer til at leve helt op til de allerede-eksisterende datingsider. Designet skiller sig ud fra de etablerede datingsider, som generelt ser noget daterede ud. (med undtagelse af dating.dk)

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Udfra designet ser den ret kedelig ud. Hvordan skiller den sig ud fra andre datingsider, og hvordan vil du få eventuelt besøgende konverteret til medlemmer? Hvis din eneste motivationsfaktor er at sælge siden, så tror jeg desværre allerede, at slaget er tabt, da sådan en side udelukkende er baseret på registrerede og aktive profiler, hvilket kan være svært at skaffe, hvis ikke siden skiller sig ud eller på anden måde har en merværdi ifht. allerede eksisterende datingsider. Der findes masser af kreative datingsider - eksempelvis hivdating.se, farmerdating.dk, victoriamilan.dk, seniordating.dk, etc. 

Det er ikke for sent at nytænke dit koncept, så det rammer en decideret målgruppe der er underrepræsenteret på det danske datingmarked. 

Mht. prisen kan den først fastsættes, når du har lanceret siden og du kan komme med nogle konkrete tal på besøgende, sidevisninger, registrerede brugere, eventuel reklameindtjening og så videre. Overvej eventuelt at implementere en betalingsservice - allerede dér kan du markedsføre din side på, at den er sat op til at tjene penge.

Held og lykke med projektet!

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

0 - 1000 kroner  som man kan erhverve sig tilsvarende dating færdigkode for.
 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)