Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO firma i Fyns Stiftstidende

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå Lars, jeg fik det vidst sendt efter IB havde skrevet sit indlæg, havde ikke set det. 

Men man er ikke rigtig i tvivl når man googler deres firmanavn, der kommer andre resultater frem med advarsler. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Du får hermed navnet på firmaet i din private mail.

Håber du nu har slået det til under din profil.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Du har tilfældigvis ikke fået fat i artiklen?

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 10 person

Efter at have læst denne tråd kan jeg forstå man slet ikke må linke ud længere. Ib skriver et indlæg hvor han hverken kritiserer eller hænger nogen ud, men det er åbenbart alligevel ikke i orden. Det er ærgerligt at man ikke engang kan linke til en artikel hvor et firma får kritik, uden at bryde reglerne.

Jeg troede egentlig reglerne var til for at Amino ikke fik diverse sagsanlæg på nakken, men reglerne er åbenbart blevet strammet, siden man heller ikke må linke til artikler hvor et firma får kritik.

Der må godt nok blive skåret ned på udgående links fremover, hvis dette også gælder amino buzz.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Du har tilfældigvis ikke fået fat i artiklen?

Kim !

Ikke endnu, men håber på det kan lykkedes først i næste uge.

Skal nok distribuere når du det forhåbelig lykkedes.

Hvor også du er med på listen.

Blev du også kontaktet af selv samme journalist ?

De (FS) har jo haft fat i firmaet flere gange tililigere. Og er meget fortørnet over deres forretningsmetoder.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Efter at have læst denne tråd kan jeg forstå man slet ikke må linke ud længere. Ib skriver et indlæg hvor han hverken kritiserer eller hænger nogen ud, men det er åbenbart alligevel ikke i orden. Det er ærgerligt at man ikke engang kan linke til en artikel hvor et firma får kritik, uden at bryde reglerne.

Jeg troede egentlig reglerne var til for at Amino ikke fik diverse sagsanlæg på nakken, men reglerne er åbenbart blevet strammet, siden man heller ikke må linke til artikler hvor et firma får kritik.

Der må godt nok blive skåret ned på udgående links fremover, hvis dette også gælder amino buzz.

"

 Ib Abildgaard, Råd & Mal:

" Sidst jeg var inde og søge på Amino var der 121 tråde om pågældende firma, indeholdende diverse udgående links også.

Endvidere er de i rigt mål blevet "behandlet" på Amino også under emner som skyggesider og eller supplement sider også af ekspertbloggere herinde

Men der er forskel herinde på Jørgen Hattemager (læs Ib Abildgaard, Råd & Mal) og Kong Salomon. "

Jeg  var i en længere periode tilskuer herinde, før jeg ydmygt turde blande mig bl.a. med dette indlæg http://www.amino.dk/forums/t/83625.aspx.

Men nærværende indlæg "SEO" firma i Fyens Stiftstidende er det indlæg folk er mest glade for indeværende uge.Wink Yes

Ib Abildgaard

Råd & Mal

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Skal nok distribuere når du det forhåbelig lykkedes.
Takker ;)

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Blev du også kontaktet af selv samme journalist ?
Ved jo ikke hvem du er blevet kontaktet af, men som udgangspunkt så ja... jeg blev kontaktet i tirsdag/onsdags af journalisten, som gerne ville have mine ekspert vurdering/kommentarer af metoderne der bliver brugt i deres SEO arbejde.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Kim Tetzlaff, KTJ-Media

Nej og det kan jeg jo hellere ikke oplyse, da det måske er imod Amino regler Wink , som jeg ikke kan finde ud af, og jeg linker hellere ikke ud til denne.

Men i mit univers var du en af muligheder, da journalisten oplyste mig, at de også havde talt med "eksperter" på området.

Jeg kunne så fortælle om mine erfaringer og hvad det have betydet i min branche og nogle af dem som var blevet fanget af deres forretningsmetoder.

Journalisten kunne bl.a. fortælle om en sag i Odense, hvor XXXX’s advokat mødte op og afspillede en situation, hvor de havde bondefanget en håbefuld iværksætter. Og da denne afspilning var tilendebragt var XXX's advokat gået igen.

Den type af ”virksomheder”   SEO hajer er ikke bedre end de "gamle" annoncerhajer.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 03:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har læst tråden og mener at der lige mangler lidt fakta.

Nu er det jo meget godt at Fyns Stifttidende skriver en lang historie om det seo / web firma osv, men det bemærkesværdige er at selv samme mediehus ( Fynske medier ) også laver webdesign, hjemmesider, hosting, seo osv.

Ene og alene af den grund vil jeg ikke en gang gide købe avisen da jeg IKKE mener jeg kan få en viden jeg kan bruge til noget da jeg opfatter det som om at det omtalte seo firma skal miskrediteres ( måske har de for stor en del af  det fynske marked )

Det svarer jo lidt til at feks et supermarked skriver om et andet supermarked.

Når det så er sagt skal jeg for god ordens skyld nævne at jeg IKKE kender noget til den meget omtalte virksomhed eller deres forretnings metoder og vil heller ikke komme til det pga.

Hvis en virksomhed ikke har mere fantasi end at hyre nogle til at ringe op og tilbyde alverdens ting med en eller anden speed snakker som vil give det hele væk gratis, på prøve osv. og kommer med standard sætningen at det er et specialtilbud her og nu og folks skal skynde sig og bla bla kan de rende og hoppe!

Hvad jeg ikke er blevet ringet op af af talentløse sælger som vil sælge alt lige fra kuglepenne, telefon abn, annoncer og gud ved hvad er ubeskriveligt.

I de gode gamle dage da annonce piraterne havde deres gyldne dage løste jeg problemet på denne måde:

http://www.fyens.dk/article/754831:Svendborg--Advarsel-fra-AEroe--Annoncehajer-paa-spil


Jeg fatter ikke at danske virksomheder stadig tror at vejen frem til at skaffe nye kunder kan løses med at sidde på sin flade røv i komfortzonen og ringe rundt for at skaffe nye kunder, at disse virksomheder tror at et call center hvor sælgerne får en ½ dags salgs gas kan virke troværdig.

Jeg mener at dagens salg er tilbage til de gamle rødder med canvas tasken, opsøgende kundekontakt i marken, ikke gemme sig bag hemmelig / udeladt telefon nummer, møde den mulige kunde i kundens miljø, møde op ren & pæn samt ny barberet (og ikke ligne en tam vild der har sparet barbermaskinen væk) - ikke har piercinger og tatoveringer i hoved og r..

Kundens Miljø:
Hvis man møder en håndværker der er i sit naturlige arbejdstøj hjælper det ikke at at man selv står i det stiveste pus med Armani jakkesæt - hop dog ned i et par rene cowboy bukser.

Skal man til møde på direktions gangen så drop cowboy bukserne og find jakke sættet frem.

Så kort, tilpas dig til situationen - det er de første 5 sekunders indtryk der afgør om du får solgt noget eller ej!

Hvis du virker som en blære røv og kommer i den fedeste Mercedes, Porche mf. vil kunden tænke at du er for dyr og tjener for mange penge, det er meget få der har samme karisma og ry som feks. Jan Fog der kan gøre det.

Kommer du i en rustbunke der har alverdens farver og er holdt sammen med gaffa tape er det bedre du kommer på  cykel.

Hold din bil ren og pæn, fjern bræk pletterne fra ungerne, alle de gamle cola dåser og de 14 gamle kaffe krus.

Kom til tiden, overhold dine aftaler til punkt og prikke, lyt til kunden og kundens behov, lad være med at lave upsale med det samme, vis kunden resultater og gør kunden glad og tilfreds og skab tillid, det sælger også på den lange bane.

Er kunden IKKE tilfreds med din ydelse så hjælp kunden til at blive tilfreds, er kunden helt umulig så drop kunden og fakturaen, det koster dig ufattelig meget negativ energi og tid - brug tiden på nye tilfredse kunder.


Kunden er IKKE til for dig!  Du er til for kunden! Kunden er IKKE en rotte der er fanget i fælden!

Det er så elementært at det næsten gør ondt.



Sidst men ikke mindst:   
Hvis en virksomhed vil sælge noget til skrot pris er det sikkert ikke mere værd!
Kvalitet koster penge!
Hvis tilbudet lyder for godt til at være sandt så hold dig væk

Mvh
Niels





Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Artiklen er i Stiftstidende i dag. PM mig for en kopi (min scanner er dog i stykker - så det er taget som 2x billeder). :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Elias Sørensen:
Artiklen er i Stiftstidende i dag. PM mig for en kopi (min scanner er dog i stykker - så det er taget som 2x billeder). :)

 Yes

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)