Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO firma i Fyns Stiftstidende

Side 2 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og jeg har ikke hængt nogen firma ud i pågældende tråd. Jeg har kun oplyst i firmanavn der kommer i Fyens Stiftstidende

og med et enkelt link til trustpilot

ved ikke hvorfor dette ikke blevet slettet

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desværre også en bug, så man kan stadig se firmanavnet ved at klikke ind på Ib's profil. I oversigten over hans seneste indlæg/tråde, står de.

Hvad jeg kan se optimerer de såkaldte supplement sider til ens rigtige side. Så teoretisk set kan de hive penge ud af en for altid, fordi de har magten over den side der sender alt trafikken.

Så man kan vel gå udfra at det er en negativ artikel :P

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
eg tog beslutningen fordi du linkede til deres side på Trustpilot.

slettet, den er i orden

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus K:
Hvad jeg kan se optimerer de såkaldte supplement sider til ens rigtige side. Så teoretisk set kan de hive penge ud af en for altid, fordi de har magten over den side der sender alt trafikken.

Ja det er et væsentlig problem omkring deres arbejdsmetoder ?

Nu er jeg ikke SEO ekspert.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nielsen:

Niels Henriksen:
eg tog beslutningen fordi du linkede til deres side på Trustpilot.

og den er der stadig

Hvis du kigger på linket så er det kun til TP's forside der linkes nu.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Vi sidder frivilligt og holder øje. Det sker at der smutter noget igennem og tit skal vi hurtigt tage en beslutning. Jeg tog beslutningen fordi du linkede til deres side på Trustpilot.

Yes Det var hellere ikke en kritik mod moderatorer, Amino eller andre (ikke andet de dobbeltmoralske).

Det var kun en oplysning omkring et medies behandling af et kandt firma, som også med navns nævnelse figurer i 121 tråde på Amino, og har kostet en masse gode iværksætterer masser af penge og dyre retssager.

Og det finder Fyens Stiftstidende meget forkastelig. Rart der er nogel der vil hjælpe iværksætterer og selvstændige, som jo bekendt ikke nyder forbruger beskyttelse som den private forbruger. Og dette vil Fyens Stiftstidende godt være med til at holde lidt balance med.

Firmaet er også lidt svær og få fat i, hvis man har brug for det eller vil reklamere over dets ydelser, som man jo hurtigt skal gøre som erhvervsdrivende.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og jeg har ikke hængt nogen firma ud i pågældende tråd. Jeg har kun oplyst i firmanavn der kommer i Fyens Stiftstidende

Det sker ikke så tit, men jeg er enig med dig i denne sag Big Smile

Jeg mener ikke at du hænger firmaet ud, i denne tråd. Heller ikke da navnet stod der, og der var link til deres Trustpilot side.

At de har mange utilfredse anmeldelser på Trustpilot er trods alt ikke noget du har arrangeret (i hvert fald ikke dem allesammen), men noget de selv har sørget for. Så set i forhold til Aminos regler, mener jeg ikke du har gjort noget galt. Men det er så også kun min fortolkning, og den kan du ikke bruge til så meget, når moderatorerne er uenige.

Men der slutter enigheden dog også. Jeg er ikke tilhænger af at tage sine slagsmål offentligt, og jeg er sikker på at det der kommer til at stå i artiklen, ville være meget i strid med Aminos regler. Men den del bliver vi nok aldrig enige om :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
som også med navns nævnelse figurer i 121 tråde på Amino, og har kostet en masse gode iværksætterer masser af penge og dyre retssager.
Ja det er det der er problemet synes jeg. jeg forstår ikke helt hvorfor det ikke er lovligt når det er så åbentlyst. Jeg selv ville have været 400.000,- rigere i dag, hvis ikke amino havde den politik (har intet med SEO firmaet at gøre) Men derimod nogle professionelle snydere som typisk har med tryk på tøj, plottere etc. at gøre. Ja det vækker sikkert minder hos mange. Men var de indlæg, som jeg efterfølgende har fået at vide var skrevet, ikke fjernet, havde jeg med stor sandsynlighed lige genovervejet det samarbejde som jeg havde med dem.

Jeg kan selvfølgelig godt se at det så bare vil være et helvede for amino og moderatore at holde styr på sandheder og usandheder. Men når ting er så åbentlyse... ja hmm måske jeg skulle oprette en anden tråd hvor vi måske kan snakke om lige dette emne...

PS... Er der nogen som kan skaffe en udgave af fyens stiftstidende på datoen for artiklen, må de meget gerne sende den til mig, da jeg også har snakket med samme journalist om SEO metoderne og ricisi ved samme.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib@ Tak for info...5* herfra :-)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
PS... Er der nogen som kan skaffe en udgave af fyens stiftstidende på datoen for artiklen, må de meget gerne sende den til mig, da jeg også har snakket med samme journalist om SEO metoderne og ricisi ved samme.

Jeg er også meget interesseret i artiklen - Hvis der er en, der gider scanne den og sende den rundt, ville det være fantastisk.
(eller smide et link)


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 7 (68 indlæg)