Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke webhotel skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er (: 

Lige for tiden arbejder jeg på et sportsbetting-projekt. Jeg er dog stødt ind i et problem, og det er angående webhoteller. Jeg har været inde kigge på de forskellige producenters tilbud og prøve at finde frem til en løsning, men jeg synes det er lidt uoverskueligt. Af den grund ville jeg høre jer ad, hvilke erfaringer, anbefalinger og råd I har med webhoteller? Det skal være forholdsvist billigt og let at redigere i.

Fra Give
Tilmeldt 4. Aug 11
Indlæg ialt: 16
Fra  (LUKKET) IVENTIC Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob!

Du kan prøve at kigge på denne side, for at sammenligne forskelllige hosts i Danmark: http://www.webhotel-tjek.dk

Jeg kan anbefale meebox.dk (de har god support) og unoeuro.com, som jeg har gode erfaringer med og de har begge nogle billige løsninger - men jeg ved selvfølgelig ikke præcist hvilke krav du har.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret (: 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Knudsen:
Af den grund ville jeg høre jer ad, hvilke erfaringer, anbefalinger og råd I har med webhoteller? Det skal være forholdsvist billigt og let at redigere i.

Hej Jacob,

Jeg har selv et webhotel hos Meebox. Det er billigt og meget nemt at få til at spille. Desuden har de også en meget god support.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt klart meebox

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg da godt smide one.com ind i bunken også. For 5 dage siden anede jeg ikke en skid om websites, her 5 dage efter, har jeg lavet 2 websites ved hjælp af wordpress og de er hosted hos one.com, som har en formiddabel 24/7 support afdeling

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved at der er mange herinde der bruger Meebox, og som er super glade for det - mig inklusive. Det er billigt - og man kan købe .dk domæner for kun 45 kroner ;-).

Fra København K
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  woopcamp Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Surftown lige pt. hvilket fungerer upåklageligt.

Dog er forbindelsen lidt langsom - men her kan man selvfølgelig opgradere sit abonnement, hvilket jeg gør når mit site er længere i udviklingen.

Held og lykke Yes

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Skafte:

Jeg bruger Surftown lige pt. hvilket fungerer upåklageligt.

Dog er forbindelsen lidt langsom - men her kan man selvfølgelig opgradere sit abonnement, hvilket jeg gør når mit site er længere i udviklingen.

Held og lykke Yes

Forbindelsen bliver jo ikke hurtigere af at opgradere ens webhotel :) Hastigheden KAN ændre sig, men kommer an på om et hosting selskab faktisk tildeler andre ressourcer i form af ram, cpu etc, ved opgradering, eller om det kun er mængde plads/trafik.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)