Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

(energi)Tjek lige min nye hjemmeside ude :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer....

Jeg vil blive utrolig glad hvis I vil tage et kig på min nye hjemmeside http://energivejledning.com 
Siden er hostet på wordpress.com og jeg er endnu ikke færdig med at lave SEO på den. Hvis I har forslag/idéer så modtager jeg dem med kyshånd - det gælder alle henvendelser :) Rigtig god fredag! 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke

Det ser fint ud, her lidt feedback:

1. Slet breadcrumbs i toppen, der er ingen brug for det på din side.

2. Der mangler lidt blikfang på forsiden og det første jeg lagde mærke til var netop, breadcrumbs (Der hvor der står Home med fed skrift).

3. Måske et fængende mindre billede på forsiden ville skabe det liv den mangler, lige under:"Velkommen på energivejledning.com en side ejet af energivejlederfirmaet comfort-homes.dk" som illusterer produktet og i det her tilfælde termografi?

4. Jeg kan ikke helt beslutte mig for om jeg er for eller imod den lime grønne farve til højre, den er meget skrigend på en sort baggrund og menu bjælkerne er meget store og meget lange, unden grund.

5. Fjern endelig "Blog på WordPress.com. Theme: Customized Mystique by digitalnature." fra footer, det er ligegyldig fyld, lav det eventuelt om til stedet hvor du indsætter dit CVR nr. adresse, telefon nummer und so weiter..

6. Måske lave lidt om i rækkefølgen i din top menu? Hjem | Energivejleder | Priser | Termografi | Anmeldelser | Galleri | Kontakt

 

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 87
Fra  Fashion Factory Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Bjarke. 

Jeg synes det ser rigtigt fint ud, men som BPJ så er der nogle mindre ting der lige skal rettes, så som footeren. 

Måske du også kunne lave dit eget faveicon til siden, i stedet for wordpress-ikonet? 

- Og der er vidst nogle billeder inde under kontakt, der ikke kan vises. 

Eller synes jeg det ser fint ud. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved kommentarer er der to faner. Det ser ud til at "kommentarer" er aktiv (Den er grøn), men der er stadig en formular til at skrive en kommentar. Fanen "Skriv en kommentar" kan ikke gøres aktiv. Og den er jo også overflødig, når der alligevel er en formular til det.

Helt enig i det med favicon

Jeg synes, der er for lidt margin mellem indholdet og kanten.

Fjern overskriften Home.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig til, hvis du skal have noget seriøst hjælp Bjake :)

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)