Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg svarer kategori irriterer lidt : men løst

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bjarne Ravn:
Når der så er noget, der kan gøres bedre, hjælper det på vores energi, at det bliver fremført som en positiv og konstruktiv kritik.

Ingen behøver at føle sig bedre end andre - eller have mindreværdsfølelser. Vi er medlemmer af Amino for at hjælpe hinanden. Det gøres bedst i en positiv ånd. Vær glad og smil, når du skriver

Det prøver jeg nu også Big Smile - faktisk tror jeg måske trådstarter blev druknet lidt i alle fald fik jeg en pb om måske et lille svar, som han har fået direkte, og andre der måske funderer over hvad man gør, hvis man som trådstarter føler stor bekymring over hvad der kan ske, hvis et par af ens største kunder svigter betalingen, og måske kan true hele ens eget nye firmas eksistens. Læs med her i dette link hvis den bekymring er der og så endnu et Big Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det prøver jeg nu også Big Smile - faktisk tror jeg måske trådstarter blev druknet lidt i alle fald fik jeg en pb om måske et lille svar, som han har fået direkte, og andre der måske funderer over hvad man gør, hvis man som trådstarter føler stor bekymring over hvad der kan ske, hvis et par af ens største kunder svigter betalingen, og måske kan true hele ens eget nye firmas eksistens. Læs med her i dette link hvis den bekymring er der og så endnu et Big Smile

Wink Og hvad har dette indlæg med dit eget oprindelige indlæg og gøre ? som nemlig hed:

@ Cookie

” Thorborg svarer kategori irriterer lidt :) (nej meget)”

Og hvor overskriften i mellemtiden er blevet rettet til nuværende. Måske også af dig selv ? rettet er den ihvertfald, kan konstateres ved selvsyn.

Men du er måske i mellemtiden blevet mere posetiv eller ????

Og du fik så til lejligheden tilføjet et link til en blog du har.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Og du fik så til lejligheden tilføjet et link til en blog du har.

Ib Abildgaard

Nej hvor du dog er en sur gammel maler - undskyld Big Smile Du har jo ret I at det spørgsmål om kreditgivning var givet i en blog i katagorien Thorborg svarer, og det var det spørgsmål, som jeg jo ikke kunne komme ind i fordi den var låst - som udløste hele denne lange sag. Jeg kan bare ikke finde den anden - og manden der spurgte Thorborg kom så idag med en PB hvor han bad mig evt svare på selve spørgsmålet om kreditgivningen og risiko og han refferede til denne tråd

Det tog jeg mig tid til at svare på, ved at lægge det på min blog, og den bruger jeg, for ikke at sidde og skrive det samme hele tiden. Hvordan det kan irritere DIG har jeg lidt svært ved at fatte sådan en alm. lørdag - min hensigt var ikke at gøre dig mavesur, men at andre kunne sidde med samme spørgsmål, som åbenbart stadigt hang i luften - og du har helt ret - det var jo ikke i denne tråd - men i det som udløste hele den lange tråd. Lidt relevant for denne tråd måske, at netop på grund af låsningen lå svaret stadigt og svævede i luften. Jeg skulle nok ha hittet den anden tråd - så sorry

Min blog er noget af det nemmeste at ignorere, og jeg prøver bestemt at svare konkret - og bruger så bare den til det lidt udvidede hvis folk har lyst, og ellers kan de suse videre

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Og du fik så til lejligheden tilføjet et link til en blog du har.

Mener du det negativt? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

No

 

Cookie:
Nej hvor du dog er en sur gammel maler

Og hvilken gammel sur er du så ?

Enhver der gider læse den lange tråd fra dig og har fulgt med lige fra dens spæde start, kan se at du har det ligesom bla. politikerne, - du forsøger også at snakke udenom.

Og dine svar nu - har intet med den "problemstilling" du oprindelig rejste, hvor bla. dit sprogbrug var "GURU" omkring Martin Thorborgs person m.m. og de pågældende IT problemer,  må kunne løse i 2013 m.m.

Til dem som gider kan de jo også på de efterfølgende svar fra debatører herinde fra, se på deres svar, at det er dig der har et problem.

NEJ jeg er ikke sur. Synes bare du skulle holde dig til sandheden.

Men du hytter måske ikke begrebet "Ærlighed varer længst" ? 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men du hytter måske ikke begrebet "Ærlighed varer længst" ? 
det kan du være helt sikker på jeg gør . og jeg tror ikke du kan finde et sted jeg har løjet eller bevist talt uden om - men skal vi to ikke bare lade den ligge her - det kan vist ikke interessere hele forum at du ikke bryder dig om mig - Jeg har fattet det. Du kan bruge funktionen med at ignorere en bruger - lægge mig til der, og du ser mig ikke mere (virker for plusmedlemmer og amino skriver. Gå ind på et indlæg fra en bruger du vil skjule - Under knappen "Mere" finder du funktionen "Skjul bruger" og når du har trykket på det, så er der fred på jord :-)). God lørdag anyway

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

No

 

Cookie:
Nej hvor du dog er en sur gammel maler

Og hvilken gammel sur er du så ?

Enhver der gider læse den lange tråd fra dig og har fulgt med lige fra dens spæde start, kan se at du har det ligesom bla. politikerne, - du forsøger også at snakke udenom.

Og dine svar nu - har intet med den "problemstilling" du oprindelig rejste, hvor bla. dit sprogbrug var "GURU" omkring Martin Thorborgs person m.m. og de pågældende IT problemer,  må kunne løse i 2013 m.m.

Til dem som gider kan de jo også på de efterfølgende svar fra debatører herinde fra, se på deres svar, at det er dig der har et problem.

NEJ jeg er ikke sur. Synes bare du skulle holde dig til sandheden.

Men du hytter måske ikke begrebet "Ærlighed varer længst" ? 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Ib, jeg mener ikke det her ondt, men...jo, du virker altså meget (for ikke at sige" helt vildt") bitter i mange af dine indlæg. Jeg fornemmer, at du længe har forsøgt at skabe en mere positiv profil her på Amino, men for mig fremstår det som om, at du igen og igen "falder i", drevet af din egen vrede og frustrationer. Jeg fatter simpelthen ikke, at du orker al den negativitet. Det fører altså ikke til noget som helst positivt i det lange løb!

Velmente hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Ib, jeg mener ikke det her ondt, men...jo, du virker altså meget (for ikke at sige" helt vildt") bitter i mange af dine indlæg. Jeg fornemmer, at du længe har forsøgt at skabe en mere positiv profil her på Amino, men for mig fremstår det som om, at du igen og igen "falder i", drevet af din egen vrede og frustrationer. Jeg fatter simpelthen ikke, at du orker al den negativitet. Det fører altså ikke til noget som helst positivt i det lange løb!

Velmente hilsner

Thomas

Hvis nu du leder "længe" (åh bare de sidste par dage) og "grundigt", mon så det ikke også skulle lykkedes for dig ?

 http://www.amino.dk/search/SearchResults.aspx?q=userid%3a32741&o=DateDescending

God lørdag

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie:
det kan vist ikke interessere hele forum at du ikke bryder dig om mig - Jeg har fattet det.

Ib bryder sig ikke om nogen, der er uenige med hans person og hans meninger :-). Han er selv helt febrilsk, når folk giver ham minus-point, men er samtidig selv helt vild med at give andre minus-point, hvis de er uenige med ham. Tro mig, bare for dette indlæg alene vil han helt sikkert give minus-point til dette indlæg samt alle mulige ældre indlæg fra min side som straf for, at jeg siger min ærlige mening om ham :-). Sådan er han bare! Det har jeg set igen og igen på vegne af andre Aminoer.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:

Cookie:
det kan vist ikke interessere hele forum at du ikke bryder dig om mig - Jeg har fattet det.

Ib bryder sig ikke om nogen, der er uenige med hans person og hans meninger :-). Han er selv helt febrilsk, når folk giver ham minus-point, men er samtidig selv helt vild med at give andre minus-point, hvis de er uenige med ham. Tro mig, bare for dette indlæg alene vil han helt sikkert give minus-point til dette indlæg samt alle mulige ældre indlæg fra min side som straf for, at jeg siger min ærlige mening om ham :-). Sådan er han bare! Det har jeg set igen og igen på vegne af andre Aminoer.

Helt ærligt kommer dette et helt forum ved ?

Og fyldt med en masse løgnagtige postulater

 

Side 5 ud af 6 (54 indlæg)