Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg svarer kategori irriterer lidt : men løst

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:
bare for dette indlæg alene vil han helt sikkert give minus-point til dette indlæg samt alle mulige ældre indlæg fra min side s

I know - jeg får den tit fra ham - han er ikke vild med mig Big Smile  Har skam fået i dag også   vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Volt & Volume:

det kan vist ikke interessere hele forum at du ikke bryder dig om mig - Jeg har fattet det.

Ib bryder sig ikke om nogen, der er uenige med hans person og hans meninger :-). Han er selv helt febrilsk, når folk giver ham minus-point, men er samtidig selv helt vild med at give andre minus-point, hvis de er uenige med ham. Tro mig, bare for dette indlæg alene vil han helt sikkert give minus-point til dette indlæg samt alle mulige ældre indlæg fra min side som straf for, at jeg siger min ærlige mening om ham :-). Sådan er han bare! Det har jeg set igen og igen på vegne af andre Aminoer.

"Helt ærligt kommer dette et helt forum ved ?

Og fyldt med en masse løgnagtige postulater"

Normalt gider jeg slet ikke det her, men helt seriøst, Ib...det kommer ligeså meget dette forum ved som alle de "postulater", du selv kommer med. Man bliver bare så fucking træt af at læse dine evindelige negative kommentarer her på Amino, som næsten altid handler om jura, eller folk, der skal hænges ud. Hvad bidrager du med af positiv/konstruktiv kritik/feedback på folks projekter? Jeg fatter simpelthen ikke, hvad du laver her på Amino? Hvad er det, du forventer at få igen?

Personligt kan jeg ikke tage dig alvorligt!? Det er sgu tæt på, at jeg tænker: "Han har simpelthen indsnuset for mange maling-dampe!" Hvad sker der for dig?

Og nej, jeg kommer ikke med nogle løgnagtige postulater. Det ved enhver, der regelmæssigt læser med her på Amino, Hr. Abildgaard!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie:

Volt & Volume:
bare for dette indlæg alene vil han helt sikkert give minus-point til dette indlæg samt alle mulige ældre indlæg fra min side s

I know - jeg får den tit fra ham - han er ikke vild med mig Big Smile  Har skam fået i dag også   vh 

Jeps, Ib elsker stjernesystemet ligeså meget, som han hader det :-).

Bare vent til jeg bliver Amino-Plus indenfor en uge eller to. Så kan jeg se, hvor glad han er for mig. Og så skal jeg nok vise ham, hvor glad jeg er for ham! Længe leve Amino-Plus!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:

Mads Herlev:
Har samme problem med "De seje tøser". Jeg synes ikke at man skal åbne op for katagorierne, da vi unge (jeg går under "de unge helte") gerne vil have et sted at kunne diskutere nogle måske lidt dumme spørgsmål som i "gamle" ( ;) ) måske vil blive irriteret over og måske ødelægge den måske klogere debat for jer. Vi er trods alt unge og i er ældre, med mere livs erfaring.

Jamen jo da for pokker dui har da helt ret - men i 2013 moderne tider, så kunne man få forum til kun at vise de indlæg man kan svare på

Hvis man er for gammel til at svare - så skal man ikke se spørgsmålet, hvis man ikke er en sej tøs skal man ikke se spørgsmålet helst som hvis man ikke hedder Martin Thorborg skal det være skjult hvis ikke man kan svare

Jeg er helt fint med på at unge og tøser og Martin og hvem som helst skal ha ting helt for sig selv, men synes det er spild af tid at måske 96% andre skal sidde og åbne et indlæg de kan tænke over men ikke svare på

I 2013 IT må det være muligt at målrette, så de der kan svare er de eneste der ser det

vh

Det har du helt ret i :) Det skal fikses.

Side 6 ud af 6 (54 indlæg)