Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjekke sine placeringer i Google

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

der er masser af flinke seo folk der smider god info på blogs twitter google+ og sikkert også andre steder så det er bare ind og følge dem ... thomas er helt sikkert en af dem men også søren rissager og mange andre 

desuden kan du instalere seoquake toolbar det kan bruges til at rette de mest simple fejl bruger du wordpress vil jeg også anbefale dig at installere all in one seo det er nemt at sætte op og man får en grundlæggende ide om hvad det handler om men derfra og så til at blive rigtig god vil jeg tror der er meget langt havde jeg selv en webshop eller ligende ville jeg klart betale mig fra det og ikke spare

det kan vel sammenlignes med om du har en fysisk butik i din garage eller på strøget altså ingen seo butik i garage dygtig seo mand butik på strøget altså hvis din webshop ellers spiller 

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Bogen giver dig ikke det instinkt, der kommer med mange års erfaring, men jeg vil påstå, du kan komme langt med den.

Nej, det er klart. Instinktet følger forhåbentligt med arbejdet. Men man må jo starte et sted :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jonas33:
... men derfra og så til at blive rigtig god vil jeg tror der er meget langt havde jeg selv en webshop eller ligende ville jeg klart betale mig fra det og ikke spare

Du har sikkert ret, men det er mig på flere måder imod. Jeg vil selv lave tingene, eller i hvert fald selv forstå, hvad der ligger bag.

Jeg ville ingen ide have om, hvad et SEO-firm lavede og derfor nemt have en fæl fornemmelse af at blive snydt. Alle SEO-folk er vel ikke lige skrappe, og jeg har da mødt et par, som kun ligger marginalt over aftenskoleniveau. Ikke at der er noget galt i det, men så hellere gr det selv. Skulle jeg have bygget et garage, ville jeg dog kunne se på resultatet. Det kan jeg kun delvist her. Jeg kan selvfølgelig se den konkrete placering i Google, men derudover ...? Som jeg forstår det, skifter teknologien, og man ved kun delvist, hvad der optimerer og hvad der ikke gør.

Skulle jeg briuge penge, skulle det være på et kursus i SEO :-) Eller på Thomas' bog.

Mit site er nu heller ikke et kommercielt site (kun indirekte), men derfor vil jeg gerne kunne findes alligevel

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger personligt "cuterank" til at finde mine placeringer, da jeg kan indtaste mange søgeord på en gang og den sammenligner sidste "gennemgang" med den nyeste, således at jeg kan se mine fremskridt osv :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Jeg bruger et program der hedder Serpfox, det fungerer rigtig godt.

Fungere det på danske keywords? Det ser spændende ud!

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne H:

Er der også en måde, hvorpå man kan se, hvorfor de søgeresultater, der ligger højere ens eget site, netop ligger højere? Jeg har 4, der ligger over mig - de to tror jeg godt, jeg kan 'slå', men det sidste .... gad godt vide, hvor meget arbejde, der vil ligge i at komme forbi det?

Mit eget site er ikke færdigt endnu, og realistisk set sker det ikke før til sommer. Men alligevel - det ville være rart at vide, hvor stort et bjerg, jeg skal op over.

Hvis du sender en PM til mig med dit site og dine søgeord, så skal jeg ganske gratis lave en mindre undersøgelse i et værktøj, som jeg har. Det kan i hvert fald godt gøre noget af arbejdet ved undersøge nogle ting, som kan give et lille billede af det.

Mvh
Martin

Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar allesammen, jeg fik svar på hvad jeg søgte (:

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Lars Østergaard:

Jeg bruger et program der hedder Serpfox, det fungerer rigtig godt.

Fungere det på danske keywords? Det ser spændende ud!

Jep, det gør det. Og det er cloud baseret, så det automatisk opdaterer keywords' placeringer.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Østergaard:

Internexus:

Lars Østergaard:

Jeg bruger et program der hedder Serpfox, det fungerer rigtig godt.

Fungere det på danske keywords? Det ser spændende ud!

Jep, det gør det. Og det er cloud baseret, så det automatisk opdaterer keywords' placeringer.

Har købt det, og kan se det fungere perfekt. Også er det sygt billigt.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Lars Østergaard:

Internexus:

Lars Østergaard:

Jeg bruger et program der hedder Serpfox, det fungerer rigtig godt.

Fungere det på danske keywords? Det ser spændende ud!

Jep, det gør det. Og det er cloud baseret, så det automatisk opdaterer keywords' placeringer.

Har købt det, og kan se det fungere perfekt. Også er det sygt billigt.

hvad er fordelen ved at give penge for den slags jeg mener den gratis metode er vel lige så god ? laved en tråd om akkurat det samme og 90% af svarene var betalings løsninger jeg gik ud fra det var reklame spam men nu da jeg ser en seo mand anbefale det bliver jeg da lidt nysgerrig 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)