Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminolæsere

Håber I vil gi mig lidt rådgivning i forbindelse med valg af webshop. Jeg vil sælge økologisk babytøj og håber at I kunne øse lidt af jeres erfaringer og viden ;)

Kunne godt tænke mig en shop der er sat op som grundmodel der er klar til brug og som jeg selv kan arbejde videre med - uden at jeg er en haj til den slags - er alm. bruger. Måske wordpress/marketpress....har hørt det skulle være ret brugervenligt. Men gerne noget der har et potentiale til at se indbydende ud og være funktionelt for kunder og mig.

Har også brug for webhotel der er egnet til webshops - nogle firmaer tilbyder både shop og hotel....

Selvfølgelig er der også prisen - jeg ejer ikke en guldåre, så derfor er prisen selvfølgelig også relevant!

Alle indlæg om ovenstående vil gøre mig rigtig glad.

På forhånd tak til jer alle!

Mvh Lotte
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte.

Umiddelbart ville jeg buge PrestaShop.
Det er et gratis open-source webshopsystem.

Hvilken host der er bedst til PrestaShop ved jeg ikke, men mon ikke MeeBox, eller UnoEuro kan klare den? 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale unoeuro som webhotel og Wordpress som udgiver til din webshop du får nok brug for hjælp men der findes en masse tutorials på nettet altså Youtube men det vil jeg klart anbefale har gode erfaringer med dem begge.
God aften
Vh VILDE V

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke nøjes med WordPress hvis du vælger den løsning Lotte.

Du skal have et plugin til WordPress. Her kan et plugin som f.eks WooCommerce anbefales.

Men... WordPress er altså ikke bygget til at være en webshop - det er PrestaShop.
WordPress kan være fint hvis du har 1-10 produkter, men ved et større varekatalog, så vil jeg altså mene man i længden bliver gladere for et decideret Webshop CMS som PrestaShop - Også selvom det kan være lidt langhåret at komme i gang med i starten.

Dog er PrestaShop rimelig brugervenligt set med mine øjne.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange muligheder, men gør dig selv nogle overvejelser mht hvor meget du kan vil selv, eller om vil betale dig fra det , her tænker jeg opsætning af en professionel løsning, den billige løsning kan hurtigt blive den dyre, i forhold til tid og tabte kunder / salg.. Du kan altid tá et kig på md-solutions.dk og se hvad vi kan tilbyde.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)