Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Følg Cosmos Co fra tomt domæne til færdigt koncept med webshop

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ved ikke om det er fordi jeg ikke kan se hel forsiden på en gang på ipad.

Forside:

Vil personligt bytte om på dine tekst stykker under produkter så du kan bruge dine overskrifter som fordele.

Forstået ved, ville have rene produkter, gratis fragt i top under dem gratis samples, pakning og levering og til sidst om os.

Så gode fordele der fanger øjet og bevistheden først og til sidst trygheden ved en tekst omkring jer samlet med jeres firma info i bunden.

Så er men klar til at handle :)

Selvom gratis fragt er lige på kanten da man jo skal købe for et minimum beløb, dette er en smagssag, tænker bare det ville være surt at miste kunder pga de bliver lidt skeptiske over overskriften og så man lige skal købe for 300.

Men du kan jo teste lidt på det.

Det var hvad der lige fangede mit øje ved hurtig gennemgang, som jeg også tænker er det vigtigste, da det er førstehåndsindtrykket der er gør forskellen.

Er det meningen eller er der ingen nyhedsbrev med lidt call to action for dem som går op i produkter og gerne vil vide hvad i kan finde på at spændende ting i fremtiden.

Held og lykke og god dag ! :)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Thomsen:

Jeg synes den er meget grå. Alt for meget grå, det for den til at fremstå ret anonym.

Vi forsøger at gøre den mindre grå pt...

Lars Thomsen:

Billedet af kurven med hvid baggrund rundt om skal vist lige have fjernet baggrunden?

Ja, men da der pt er en del besøgende på siden, så skal vi helst undgå, at de prøver at bestille. Så kurven er lidt anonym pt...

Lars Thomsen:

Måske man bør kunne lægge produkterne i kurven uden at skulle klikke på dem hver gang?

Klik her. Grunden til, at vi gerne vil have folk ind på selve produktet, det er at de skal læse om produktet, samt læse de forskellige guides, så produkterne bliver brugt korrekt...

Lars Thomsen:

På produktsiden er feltet, hvor man vælger antal, meget mørkegrå. Jeg troede reelt, at feltet ikke kunne ændres i pga. den farve. Det kunne det så godt, fandt jeg ud af. Feltet fremstår bare som "niks pille" - hvert fald for mig.

Good one! Man ser sig simpelthen blind på siden, når man arbejder med den!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:


Forside:

Vil personligt bytte om på dine tekst stykker under produkter så du kan bruge dine overskrifter som fordele.

Forstået ved, ville have rene produkter, gratis fragt i top under dem gratis samples, pakning og levering og til sidst om os.

Så gode fordele der fanger øjet og bevistheden først og til sidst trygheden ved en tekst omkring jer samlet med jeres firma info i bunden.

Så er men klar til at handle :)

Det må lige prøves, for det lyder jo ret logisk...

Olina:

Selvom gratis fragt er lige på kanten da man jo skal købe for et minimum beløb, dette er en smagssag, tænker bare det ville være surt at miste kunder pga de bliver lidt skeptiske over overskriften og så man lige skal købe for 300.

Er fri fragt over 300 kr bedre? Men det skal testes, men samtidig skal det helst ik være misvisende!

Olina:


Er det meningen eller er der ingen nyhedsbrev med lidt call to action for dem som går op i produkter og gerne vil vide hvad i kan finde på at spændende ting i fremtiden.

Der kommer nyhedsbrev på... Ja måske burde det faktisk allerede have været der...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det kun designmæssige kommentarer du ønsker pt, eller må man også stille mere generelle spørgsmål?

Fx, I er et tysk firma. Er I ikke bange for, at det vil afskrække folk at handle med Jer? Én ting er solbriller, en anden ting er kosmetikprodukter man putter på huden. Tror fx aldrig min kæreste ville handle naturkosmetik fra en udenlandsk hjemmeside. Hvilke overvejelser har I selv gjort omkring det? Er det simpelthen bare for bøvlet at gå via Danmark (i form af fx firma eller returadresse)?

I forlængelse af stavefejlen nævnt tidligere. Er der lovlig rygdækning til at nægte en retur hvis emballagen er brudt? Og er der her forskel på Danmark og Tysklands regler på området?

Har flere andre nysgerrige spørgsmål - men kan jo være, at du kommer ind på dem i dit blogindlæg :)

Mvh,
Troels

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

god ide - men havde glædet mig til at se produkterne i en lækker webshop - så skuffende man bare har valgt sort som primær farve - hele siden er godt nok kedelig!

hyr en designer til hjemmesiden så produkterne bliver fremstillet bedst muligt, det vil helt sikkert også konvertere bedre i det lange løb!

men god ide at prøve noget anderledes, det skal du have ros for, altså det at lægge det ud under processen :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels:

Er det kun designmæssige kommentarer du ønsker pt, eller må man også stille mere generelle spørgsmål?

Nej du må da gerne spørge om alt :)

Troels:

Fx, I er et tysk firma. Er I ikke bange for, at det vil afskrække folk at handle med Jer? Én ting er solbriller, en anden ting er kosmetikprodukter man putter på huden. Tror fx aldrig min kæreste ville handle naturkosmetik fra en udenlandsk hjemmeside. Hvilke overvejelser har I selv gjort omkring det? Er det simpelthen bare for bøvlet at gå via Danmark (i form af fx firma eller returadresse)?

Nej jeg kan ik se, hvorfor det skulle afskrække nogen? Mange handler allerede i UK og Tyskland, når det gælder kosmetik produkter. 

At din kæreste ikke vil, betyder jo ik, at det er den generelle holdning Smile Om man køber produkter i DK eller udlandet er hip som hap, da det er de samme regler, som skal overholdes. Det er EU lovgivning, så der er ingen forskel...

Der kommer en dansk returadresse...

Troels:

Er der lovlig rygdækning til at nægte en retur hvis emballagen er brudt? Og er der her forskel på Danmark og Tysklands regler på området?

Ja det er der, da det er et spørgsmål om sikkerhed. Vi kan ik garanterer andre kunders sundhed, hvis en ubrudt vare/brugt vare sendes retur. Igen er det EU lovgivning, som gælder både i DK og DE... Samme lov gælder f.eks også for undertøj...

Troels:

Har flere andre nysgerrige spørgsmål - men kan jo være, at du kommer ind på dem i dit blogindlæg :)

Du spøger bare løs Stick out tongue

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:

god ide - men havde glædet mig til at se produkterne i en lækker webshop - så skuffende man bare har valgt sort som primær farve - hele siden er godt nok kedelig!

Der er en rød tråd bag valget af farver og shop opbygningen... Men nu blev Rom ik bygget på en dag, og derfor er det også svært, at få det hele i skabet fra starten... 

dbot.dk:

hyr en designer til hjemmesiden så produkterne bliver fremstillet bedst muligt, det vil helt sikkert også konvertere bedre i det lange løb!

Jeg vil da meget gerne vide, hvorfor du synes de bliver fremstillet dårligt? Hvad er der galt?
Nu skal det siges, at produktsiderne endnu ik er færdige, da der kommer mere til til sommer... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Vedr dit design og tekst/farve.

Syntes jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg kan trykke på og ikke kan.

Lav evt en streg under trykbar tekster om muligt hvis du beholder farver.

-

Det jeg syntes du skal tænke over er dine vigtige fordele, de er der på forsiden men hvis man lander direkte på en produktside skal man til at lede, hvad med fragt ?indpakning alle de småting som gerne skulle afklares inde for få sekunder, syntes jeg er et problem.

Hjælp din besøgende og gør det nemt at få overblik og lyst til at handle lige meget hvor den besøgende lander på dit site.

Mine tanker omkring dette.
Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen så blev jeg det klogere :)

Havde jeg stået i din situation, og skulle til at lancere en butik med helseprodukter fra Tyskland, så havde min første bekymring været forbrugerens tillid.

Rigtig ofte er der negative nyheder om "ting folk køber i udlandet, som ikke er lovlige herhjemme". Typisk kosttilskud og lignende. Jeg mener dine produkter er i periferien af den produktzone, og derfor ville jeg gøre alt for at berolige de besøgende du får på din shop.

Jeg tror at den generelle holdning blandt mange danskere er, at vi her i Danmark har langt skrappere regler ift hvilke stoffer/kemikalier/ingredienser der tillades i produkter (også indenfor EU). Derfor er der nok en opbygget skepsis der skal bearbejdes ift at være udenlandsk baseret shop.

Og jeg tror der er forskel på at købe Clarins eller Biotherm produkter i England eller Tyskland fordi de er billigere, og så købe noname helseprodukter som ikke er kendt.

Mht dit valg af farver på shoppen, så er det svært at komme ud over det grønne/brune farvetema, som vel kendetegner hele branchen? Jeg kunne forestille mig at 9 ud af 10 butikker og shops, der henvender sig til det økologiske/helseorienterede segment har grønt/brunt farvetema?

Men jeg kan dog godt se en fornuft i at differentiere sig fra det. Spørgsmålet er så bare, om lige præcis helse/øko segmentet er så brainwashed af grønne farver, at der er en underbevidst forventning til at møde dette i en webshop? Hvad har været Jeres tanker omkring dette?

Mvh,
Troels

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Vedr dit design og tekst/farve.

Syntes jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg kan trykke på og ikke kan.

Lav evt en streg under trykbar tekster om muligt hvis du beholder farver.

Endnu et guldkorn fra din side! Jeg TAKKER! Smile

Olina:
Vedr dit design og tekst/farve.


Det jeg syntes du skal tænke over er dine vigtige fordele, de er der på forsiden men hvis man lander direkte på en produktside skal man til at lede, hvad med fragt ?indpakning alle de småting som gerne skulle afklares inde for få sekunder, syntes jeg er et problem.

Hjælp din besøgende og gør det nemt at få overblik og lyst til at handle lige meget hvor den besøgende lander på dit site.

Vi har næsten fundet løsningen på dette, så det kommer på i sidste opdatering. Alternativt, så står det i footeren, men jeg ved også, at det ik er alle kunder, som når derned...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)