Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal mig et godt webhotel.

Side 11 ud af 11 (105 indlæg)
Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 08:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde faktisk set TrustPilot !
Læs unde one.com, hver gang der er en der har givet dem dårlig omtale, så svarer de jo pænt og høfligt og forklarer hvad der er foregået, der er det jo faktisk ret tydeligt at flere af dem der har givet dårlig kritik er total idioter, ved ikke en skid om noget som helst, mange af de klager er jo helt uberettiget osv.

Men igen, nogle skal jo svine andrer til for at promovere deres eget !

Igen så er one.com pisse professionelle, med mange folk ansat, 24 timers support 365 dage om året, de svarer altid hurtigt og professionelt !

At folk kan finde på at fremhæve små kælder virksomheder frem for sådan et professionelt firma, det siger sgu da noget om dem der gør det !!!

 

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 08:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Pedersen må da være økonomisk involveret i en konkurent til one.com !
Nu har han gjordt alt for at svine dem til, lige meget hvad andrer folk siger og gør !
Mærkeligt at one.com har flere kunder end nogen anden !!!
Søren ens firma bliver ikke bedrer af at man svinder konkurenterene til !
Der viser kun noget om dig selv !!

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Bo Andersen:
Nu har han gjordt alt for at svine dem til, lige meget hvad andrer folk siger og gør !

Overhovedet íkke, påpeger bare at simple ting som en 1 klik installer til Wordpress som, du ved, en ting man bruger i det 21 århundrede ikke forefindes hos One.com, og denne tråd lige netop drejer sig om en kunde der ikke kan bruge One.com fordi de ikke supporterer andet en Internet Explorer, læser du overhovedet ikke hvad denne tråd drejer sig om? One.com gør da et fint stykke arbejde, de er bare 5 år bagude.

 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad så drenge og piger, lad mig gætte? Denne tråd vil blive ved sådan her, i vil blive ved med at bitche over hvad der er bedst og dårligst. Start en ny tråd der hedder:

"Hvorfor bitcher vi alle over webhoteller" - Så kan i fylde den op med 10000 svar hvis i vil! :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Lund Pedersen:
Det er det man betaler sig fra eller selv kan konstruere/programmere sig til - alt andet er et fata mogana - især hvis man skal have et professionelt front end ...

Du må undskylde, men jeg undrer mig virkelig over ovenstående. I en tid hvor Open Source CMS som Wordpress og Joomla og diverse e-commerce løsninger vælter markedet, lyder det simpelthen så outdated, at tale om konstruering og programmering af et website.

Alt KAN faktisk lade sig gøre, også hvis man skal bruge et professionelt site.

Ethvert hostingfirma med respekt for sig selv, og fremtiden, bør have one-click install af de større Open source CMS. Store firmaer, såsom Surftown, reklamerer direkte med det.

Til trådstarter: jeg vil anbefale Unoeuro. Man får meget mere end man betaler for.

Side 11 ud af 11 (105 indlæg)