Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøbe huse, istandsætte og udleje, søger investor

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej :-)

Jeg er iværksætter, har været selvstændig sammenlagt i 8 år. Jeg har god og brugbar iværksætter erfarring og uddannelse (Læs evt. min profil)

Jeg har "fået øje på" boligmarkedet, altså fra en anden vinkel. Markedet står vel lidt til at underbyde huse og opkøbe, samt der er et voksende marked for at udleje.

Min kæreste er malermester/håndværker med 20 års erfarring, jeg har en dybere erfarring med virksomheds drift, samt jeg har en kusine der er en kendt statsautoriseret ejendomsmægler. Vi mangler egentligt bare investorerer til opkøb af huse.

Tanken er at opkøbe huse billigt, istandsætte og udleje gennem voksende eget ejendomsudlejnings firma.

Send mig en mail hvis du er interesseret, skriv om du er investorer og hvilken størrelse, du kan også skrive hvis du mener du kan passe ind i projektet. Men du skal være over 25 år og du skal være seriøs.

Ser frem til at høre fra dig,

Hilsen 

Lisbeth

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth. 

Har du prøvet at kigge på Amino Kapital? Der er jeg sikkert på at i har meget bedre chancer for at finde en investor

-Simon

Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig i din mail box

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der et minimum af krav til investering ?

Lyder elles spændende :-)

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth:
Jeg har "fået øje på" boligmarkedet, altså fra en anden vinkel. Markedet står vel lidt til at underbyde huse og opkøbe, samt der er et voksende marked for at udleje.

Lisbeth:
Tanken er at opkøbe huse billigt, istandsætte og udleje gennem voksende eget ejendomsudlejnings firma.

Tænker, at det har været i gang i rigtig mange år, hvordan adskiller du dig fra alle dem som allerede er på markedet og gør lignende?

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Bibi:

Lisbeth:
Jeg har "fået øje på" boligmarkedet, altså fra en anden vinkel. Markedet står vel lidt til at underbyde huse og opkøbe, samt der er et voksende marked for at udleje.


Lisbeth:
Tanken er at opkøbe huse billigt, istandsætte og udleje gennem voksende eget ejendomsudlejnings firma.


Tænker, at det har været i gang i rigtig mange år, hvordan adskiller du dig fra alle dem som allerede er på markedet og gør lignende?



Go morgen!

Hun behøves vel ikke at adskille sig på nogen måde kan jeg ikke se grunden til, det er ikke den dybe tallerken hun skal opfinde, hun skal presse prisen i bund ved køb og få et fast team har gode håndværkere som kan se fidusen i at give hende en god pris pga løbende arbejde.

Holde sig langt væk fra polaker og andet (ikke) godtfolk.

Så skal hun leje det ud og have styr på lejeloven, men lyder det til der er styr på.

Men ja som tidligere nævnt over i amino kapital og find noget guld.

Til trådstarter: hvordan gik det andet projekt du søgte partnere til ?
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Olina, (godmorgen :-) )

Hvis man søger investor, vil spørgsmålet komme. Den måde TS får det formuleret på, lyder, for mig, som om at det er noget nyt hun lige har fået øje på fra en anden vinkel, hvilket det bestemt ikke er. Så med den konkurrence som allerede er på markedet,er det vel meget relevant at man spørger sig selv og derefter tydeliggøre det i sin strategiske forretningsplan - Hvordan adskiller jeg mig fra andre? - OG bruger det som sales pitch.

Jeg vil som investor - hvis det var mig - spørge mig selv og Lisbeth om følgende:

Hvorfor skal jeg sætte mine penge hos dig - og ikke en tilsvarende virksomhed?

Hvad gør dig bedre og hvordan adskiller du dig fra andre?

Det er ganske almindelige og sunde spørgsmål.

Der er vist INGEN som taler om at opfinde den dybetallerken, polakkere etc. som du er inde på.

/Lene

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Beklager misforstod dit spørgsmål.

Så ikke lige du spurgte fra en investors vinkel !

Troede det var mere generalt.

Men modigt hun gider bevæge sig ud i den type forretning den er godt nok udgiftstung og der skal mange huse og lejere til før det er en god forretning. Det er ikke nok med 2 huse i kolding.

Har en ven i den branche.

Du kan i virkeligeheden ihvertfald LLO's virkelighed ikke tage noget ordentlig leje for en bolig idag, du har ingen rettigheder og når folk flytter ind er de søde, når de skal ud igen er de kolde r....
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Beklager misforstod dit spørgsmål.

Så ikke lige du spurgte fra en investors vinkel !

Super - Måske var det heller ikke så tydeligt ;-)

Ang. LLo - Ja, lejere kan være tunge - Derfor - udlej altid på tidsbegrænset kontrakter ;-)

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det hovedregel.

Altid under 2 år ellers kan man intet gøre!

Hans lejer smadrede have og inventar betalte ikke forbrug i 11/2 år.

Lejer kontaktede llo og han skulle dække alle omkostninger til at genetablere og deres forbrug fordi llo mente der var betalt for meget, de kommer ikke engang ud og kigger eller vurdere noget som helst de sendte bare en regning på lidt over 30k jeg syntes det er skræmmende.

Efter en lang kamp og mange 1000 til advokat lykkes det at få retten til at se retfærdigt på sagen og omstøde den, men nu er han tilbage til start for han skal få pengene ud af lejer igen.

Det der er en syg verden når man ikke er mange millionær
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)