Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min idé ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

God aften Aminoer.
Jeg har læst en masse debatter omkring bogførings programmer og faktura osv.
Har fået en idé og udvikle et online faktura program, hvor man gratis kan lave faktura online, og downlade som pdf.
Med helt eget administration system.

Hvad synes i?  

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Go go go...

Men hvorfor?
Hvad vil du tjene penge på? 

Der findes jo også Tradeshift der tilbyder dette.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Brix:
Hvad vil du tjene penge på? 

Penge er ikke alt for mig :)

Andreas Brix:
Der findes jo også Tradeshift der tilbyder dette.
 
Men jeg tilbyder på dansk :) 

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det findes. Der var noget som var på dansk og gratis som jeg testede for noget tid siden, det var meget simpelt og kunne ikke det helt store, men det var dog nemt at finde ud af, og gratis. mener det heder klasseklade.dk men jeg kan tage fejl :) De begyndte dog at tage penge for det.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Og kan laves for alle.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår fordelen ved dette, er det at man laver fakturaer online istedet for at bruge et økonomisystem? For en lille iværksætter kan det måskenvære en god ide, især hvis fakturaerne gemmes så man altid kan logge ind og hente dem igen.

Kunne evt. også være smart elektronisk erstatning for Dags Dato blokken, især hvis det bliver lavet så fakturaen kan udfyldes på mobilen, og evt. sendes til kunden på email. Flere og flere butikker sender alligevel mails istedet for at give en papir kvittering.

Men du bliver altså nødt til at tjene penge! Hvordan skal serveren, vedligehold etc. betales? Lav evt. en gratisversion hvor man kan lave X antal gratis fakturaer, derefter betaler man et abonnement.

Men det skal godt nok være billigt, for systemer som Billy's Billing koster jo ikke mange kr. i måneden.

Mvh Carsten

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår fordelen ved dette, er det at man laver fakturaer online istedet for at bruge et økonomisystem? For en lille iværksætter kan det måskenvære en god ide


Det er også min retning! Så dem som ikke rigtig har styr på excel osv kan gøre det via min side

Carsten Jacobsen:
især hvis fakturaerne gemmes så man altid kan logge ind og hente dem igen.
 
Det kan man selvfølgelig

Carsten Jacobsen:

Kunne evt. også være smart elektronisk erstatning for Dags Dato blokken, især hvis det bliver lavet så fakturaen kan udfyldes på mobilen, og evt. sendes til kunden på email. Flere og flere butikker sender alligevel mails istedet for at give en papir kvittering.

 
Der vil blive lavet en mobil version, og man kan sende dem som pdf. og downloade dem som .pdf

Carsten Jacobsen:

Men du bliver altså nødt til at tjene penge! Hvordan skal serveren, vedligehold etc. betales? Lav evt. en gratisversion hvor man kan lave X antal gratis fakturaer, derefter betaler man et abonnement.

 
Jeg tjener pengene ved siden af og vedligeholder det på den måde, men hvis det bliver brugt kan jeg måske lave nogle ekstra funktioner eller kaldt "super bruger" så man kan man flere funktioner.. eller? 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en udemærket ide, og jeg synes også at det er fint at have en gratis udgave. Men overvej en betalingsversion med ekstra features som supplement. Det har en omkostning at drive sådan service.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja så mangler jeg bare et navn :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fakturere.dk
Er ledige

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)