Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

andre studerende der vil sælge den viden de får gennem specialeskrivning??

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bibi:
Marianne, er du enig med mig i, at det handler om indstilling og prioritering, hvis man vil have succes - på den lange bane, altså at man ikke kan sige, at jeg vil være selvstændig, men ikke vil arbejde mere end x antal timer?

Ja, absolut. Men rent logisk er der jo noget underligt i, hvis man ikke kan sige, man ikke vil arbejde mere end fx 8 timer om dagen. Man KAN jo ikke arbejde mere end 24 timer i døgnet, uanset hvor gerne man end ville. Arbejdet 'ved' jo ikke, man har en grænse på 24 timer, så en 24-timers ramme må dermed være tilfældig. Og kan følgelig lige så godt være 8 timer.

Det forhold har jeg tænkt over i årevis :-) Og jeg kan ikke komme til andet resultat end det, jeg skriver ovenfor.

Når det er sagt, så handler det i mine øjne meget om at 'flyde med' ens kunders tempo. Jeg har arbejdet med folk, som fór rundt, råbte og skreg og svingede med armene og følte sig vældig effektive. Og jeg har arbejdet med folk, der var stille og rolige, hyggede sig vældigt, men var fantastisk fokuserede, NÅR de arbejdede. Jeg er usikker på, hvilken af de to grupper, der faktisk fik udrettet mest, og jeg er nok tilbøjelig til at sige at den sidste gjorde.

En klog kollega sagde engang til mig "work smarter, not harder", og dét har jeg taget til mig! Jeg synes, det er rigtigt, men det gør ikke, at man fra tid til anden - ofte ganske tit - må gi' arbejdet en ordentlig skalle. Men det skal ikke være idealet. At ' brænde for' det man laver - joeh, nok, men jeg kan være lidt nervøs for, hvis man brænder for meget, at man så enten brænder ud eller ikke kan holde hovedet koldt ;-) Jeg har i hvert fald mødt et par tilfælde eller fem, som nok ikke skulle have brændt så meget.

Men jeg forstår nu da udmærket, hvad du mener.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 229
Fra  B & S Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Bibi:

Claus Møller:
Jeg må straks se om der også er et forum kun for mænd!!! Vidste faktisk ikke at der er diskrimination her på Amino.

Så spørg dem lige, om de har et rollator hold  til GAMLE MÆND, så kan du jo melde dig på der Skype-TongueOut

Tak for den ene stjerne jeg har fået for min interne kommentar til Claus - som jeg kender privat ;-) - og derfor godt kan gasse Skype-TongueOut Specielt fordi den er så velbegrundet og argumenteret for ;-) 

/ L. B.H.B.S.

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Marianne, tak for dit svar! Den med de 24 timer vil jeg helt sikkert huske på... at vi jo har en naturlig begrænsning og hvorfor er dem vi sætter så så svære at holde sin inden for. Det er en god pointe. Tak for den. 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare på dem som er blevet gode til sådan noget som fx tennis. De har nok ikke holdt sig til en 37 timers arbejdsuge.

Men igen, nogen kommer lettere til tingene end andre.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)