Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - hvilke muligheder er der?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skal til at have gang i noget online salg. Så jeg skal have sat en webshop op. Hvad er mine muligheder her? 

Der findes sikkert rene webshop-løsninger, men sikkert også wordpress-plugins der kan forvandle wordpress til en webshop. Hvad vil I anbefale her? 

Der skal selvfølgelig være mulighed for at betale med dankort - hvad er det bedste alternativ her (Jeg tænker på både kvalitet og pris)

Er der andet jeg skal tænke på mht den tekniske del af online salg? 

Mvh

Mads Ravn

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tænker på en webshop i Wordpress, kan jeg klart anbefale WooCommerce, som efter min mening er det bedste e-commerce plugin, til Wordpress. 

- Mht. Dankort betaling kan jeg anbefale Ewire, som er godt, og fås til en fornuftig pris. (Også kræver det ikke en indløsningsaftale.) 

Held og lykke med det :)

//Retromedia.dk 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Så jeg skal have sat en webshop op. Hvad er mine muligheder her? 

Prestashop vil være det oplagte bud. Send en PB hvis vi skal finde ud af noget sammen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også klart anbefale Prestashop - det er ret nemt at gå til.

Hvis du har lidt forstand på kodning, kan du få en rigtig flot shop super billigt. Hvis du ikke har, kan du få nogen til at at lave det for dig til en billig pris.

Jeg kan anbefale Bulldesign.dk som jeg selv har brugt.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale du tænker i målgruppe og ikke i systemer. Hvis du selv vil i gang med at "rode" med en webshop, så er det muligt WP kan bruges, men det er stadig et system der er udviklet til bloggere og deres shopløsninger er efter min mening halvfærdige at se på, de bærer præg af det er et blogsystem.

Målgruppe, målgruppe og målgruppe
Det er det eneste du skal tænke på, hvis du henter et eller andet theme, du ellers synes er pænt, så betyder det ikke nødvendigvis, at du kan skabe salg. Hvem skal du ramme og hvordan vil du gøre det? Tænk på det før du tænker i systemer.

Du kan få en webshop for 0 og en prut :)
Der er fine tilbud på billige shops. Men hvad får du med, er der ekspertise bag? Er der folk, der ved 1 disse om markedsføring. Eller er de bare i stand til at smide et eller andet theme op til dig?

Nu blev du nok mere forvirret, men så er der bare mere at tænke over. Og det er en god idé at få tænkt det hele godt igennem, før du tager en beslutning.

Held og lykke.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Retro Media:

Hvis du tænker på en webshop i Wordpress, kan jeg klart anbefale WooCommerce, som efter min mening er det bedste e-commerce plugin, til Wordpress. 



- Mht. Dankort betaling kan jeg anbefale Ewire, som er godt, og fås til en fornuftig pris. (Også kræver det ikke en indløsningsaftale.) 



Held og lykke med det :)



//Retromedia.dk 



Kan du sige noget om hvor meget e-wire koster?
Og når man køber e-wire, er man så good to go? Der skal ikke tilkøbes ydeligere ting som f.eks aftale med NETS?
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Valuta Dansk Svensk Norsk
Oprettelse 395 kr. 575 kr. 475 kr.
Årsgebyr Gratis Gratis Gratis
Ewire Netbetalings Gebyr 1,10 kr. + 2,45% 1,60 kr. + 2,45% 1,30 kr. + 2,45%
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke ved Ewire, at brugeren SKAL have en konto for at kunne betale?

Så de kan ikke bare skrive deres kort oplysninger, og så er det dét, men de skal igennem at oprette en konto osv osv?

DBH

Tim

Ha' blomster med stil - på kontoret, i butikken eller i hjemmet!

Besøg Vandperleriet for info og inspiration

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej Tim, det behøves de ikke.

De kan sagtens bare betale, uden at have en Ewire bruger.

Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget med, at Ewire kigger på den mail adresse, som systemet sender med over. Hvis denne email adresse foretager X antal køb efter hinanden, skal brugen "verificere" sig selv, enten i form af oprettelse eller via SMS / nemID.

Sådan var det i hvert fald engang - jeg har haft fornøjelsen af at opsætte ewire til en webshop. Fungerede fint, men min kunde blev nødt til at slå SMS verifikation fra, fordi det gav knuder. Dette gør man ved at kontakte ewire selv.

Men min anbefaling vil også helt klart være ewire, hvis du ikke har kapitalen til selv at få en indløsningsaftale + betale månedlig gebyr til en betalingsgateway. Mht. webshop system er min anbefaling Prestashop, hvis du selv har mod på at "rode" lidt med opsætning. Hvis noget bare skal virke fra dag 1, skal du måske se på nogle af de systemer som allerede eksisterer, hvor du betaler pr. måned. Jeg mener at dandomain er meget brugt herinde.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)