Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er stolt :) - Hvad synes du?

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er virkelig flot over hele linjen, og med produktbilleder og beskrivelser der er til at forstå! Yes 

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se den og den ser fin ud. har også selv meebox og de har nogle problemer for tiden

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget anonym side.

Billedet er kvinden til venstre er ikke optimalt - hun står nærmest og presser maven frem..

Dine købsknapper inviterer ikke til salg

Ville overveje at flytte betalingskort-ikonerne op i banneret


Alt i alt synes jeg designet er lidt kedeligt, især når man tager produktet i betragtning.  

Din kategori-menu ude til venstre ser lidt klumpet ud i chrome 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Til gengæld forstår jeg ikke de ting der sker lige pludselig..

Mit OPC modul er sat til og aktiveret, men er der lige pludselig ikke??

Der kan pludselig ikke slettes eller tilføjes varer til kurven?

Drop down menu er pludselig ikke til stede.. 

Den har fandme sit eget fucking liv + Trustpilot ringer og ringer fordi de vil have jeg skal fjerne den boks.. Det må jeg jo så gøre..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Oxkjær:
Nå, jeg kan se du ligger hos Meebox, så er det jo desværre nok derfor .......

Hey, hvad skal det her betyde? :) 

- Thomas L.

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med siden,

Jeg har nogle kommentarer, så håber du tager det positivt:

Enig i betragtningen omkring kvinden. Hun var det første jeg lagde mærke til, da hun forekommer mig lidt spøjs.

Jeg synes din kurv er ALT for stor. Du bruger ekstremt meget plads på den, og du har placeret den over din produktmenu, hvilket blot gør at folk med små skærme ikke ser den. 

Synes du skal rykke kurven op til højre hjørne og så omplacere det røde fragtlogo. Og så lav den mere simpel, for den er ret ulogisk i funktion lige nu. Når man tilføjer flere produkter ændre totalprisen sig ikke, og det sorte kryds hvor man kan slette varer virker ikke. En simpel kurv med totalpris og et link der hedder indkøbskurv - det virker!

Synes dit søgefelt er placeret forkert - Du søger produkter, så hvorfor ikke lægge den over ved dine produkter?

Dine varekort - du præsenterer 1 produkt på et produktkort, og gør intet for at sælge andre produkter. Hvis kunden ikke vil have det pågældende produkt er du ret sikker på at kunden lukker siden. Arbejd med relaterede produkter så kunden i det mindste bliver på siden. Vi har stor succes med visning af relaterede på eks denne flexfit snapback cap

Din "læg-i-kurv-knap" er ret lille og og kunne nok designes lidt pænere.

Nogle af dine tekster (i kurven) er på dansk, andre på engelsk. Ret lige det så du kører dansk overalt.

Jeg kan ikke ændre antal ved at klikke på pilene i kurven. Jeg kan heller ikke gennemføre et køb, da jeg klikker "som gæst" og der sker intet. Hvorfor har du det der kunderegistrering på siden? Jeg får ståpels hver gang jeg ser det..

Jeg kan også se at man kun kan vælge Danmark som leveringsland, men det er påkrævet at man skal vælge stat..?

Du har et felt der hedder "Identification number" - hvad er dog det? Husk at fjerne alt der er overflødigt.

Kig lige på billedet ved valg af leveringsmetode. Det ser forkert ud :)

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter - tak for feedback. Mange af de ting du siger nu er noget der pludselig er sket med siden. Alt er hulter til bulter, ingenting fungerer..

Så har faktisk fået et mindre nervesammenbrud. Intet fungerer, mit opc modul var pludselig væk, masse oversættelser er væk, funktioner er væk osv osv. men alt i koderne er de samme...

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er blevet rigtig godt, dog har jeg lige et par pointers:

Line-height på din tekst må gerne være større så der kommer mere luft mellem linjerne.

Paypal knappen får det til at se meget gammeldags og amerikansk ud. Har du mange der bruger dette?

Der står quantity i stedet for antal.

Jeg kan ikke se når jeg kommer noget i kurven.

I kurven står der tax, og adresseformularen er _meget_ rodet. Det skal helt sikkert laves om.

Du er godt på vej, så mangler bare detaljerne Yes

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:
Nå, jeg kan se du ligger hos Meebox, så er det jo desværre nok derfor .......

Ikke for at tage Meebox i forsvar (det klarer de nok selv bedst), men jeg har haft en del hjemmesider hos dem de seneste 2-3 år, og oplever generelt ikke problemer med langsomme loadtider o.lign.

Måske er det fordi jeg benytter mine egne systemer eller også har jeg været "heldig" (det tror jeg nu ikke). Men en kommentar, som den citerede skal ikke have lov at stå alene, så længe jeg har en anden oplevelse.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtig træls, men ved ikke hvordan jeg kan ændre det. Har søgt efter hardcore programmører... 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)