Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er stolt :) - Hvad synes du?

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside fucker med mig. den har sit eget liv, alt går pludselig galt.. Det er ret træls.....

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Nerløe:

Oxkjær:
Nå, jeg kan se du ligger hos Meebox, så er det jo desværre nok derfor .......

Ikke for at tage Meebox i forsvar (det klarer de nok selv bedst), men jeg har haft en del hjemmesider hos dem de seneste 2-3 år, og oplever generelt ikke problemer med langsomme loadtider o.lign.

Måske er det fordi jeg benytter mine egne systemer eller også har jeg været "heldig" (det tror jeg nu ikke). Men en kommentar, som den citerede skal ikke have lov at stå alene, så længe jeg har en anden oplevelse.

Der findes ikke  langsomme servere, men langsomme systemer. skal man give serveren skylden skal den virkelig også være dårlig.

Som Jesper også er inde på, handler langsomme hjemmesider ikke så meget om serveren, som det handler om den løsning der ligger på serveren. Jeg siger ikke at der er fejl i løsningen og at den er dårligt programmeret, selvom det også kan være en mulighed, men at løsningen fx ikke bliver vedligeholdt, ryddet op i, defragmenteret, komprimeret korrekt mm. i det hele taget behandlet lidt dårligt så at sige.

De fleste løsninger jeg har optimeret på har ligget på et væld af forskellige servere/webhoteller både indland og udland og som har haft både god og dårlig kvalitet/loadtid. Men fælles for dem alle er at jeg har kunne optimere løsningen som lå på serveren/webhotellet, så loadtiden for sitet kom ned under 1 sekund i gennemsnit for alle de løsninger jeg har optimeret. nogle med en loadtid på 0,4 sek andre med en loadtid på 1,5.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox har problemer i dag - alle mine sider er meget langsomme!
Du kan følge med i processen her (fik link af Meebox): https://my.meebox.net/serverstatus.php 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Richard:
Så den må ligge hos Meebox... Hvor er det typisk.... Den dag man lancerer nyt så fucker det..

svært at tage din side seriøst, du sælger diverse pulver der skal gøre kroppen stærkere og hurtigere og så ligger du på et mega langsomt webhotel

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Richard:
Så den må ligge hos Meebox... Hvor er det typisk.... Den dag man lancerer nyt så fucker det..

svært at tage din side seriøst, du sælger diverse pulver der skal gøre kroppen stærkere og hurtigere og så ligger du på et mega langsomt webhotel

Tak for konstruktiv feedback. Som mange andre skriver i tråden har Meebox problemer der går ud over loadingtiden.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Richard:
Som mange andre skriver i tråden har Meebox problemer der går ud over loadingtiden.

Forandrer stadig ikke det faktum at du ligger på en billigserver, er det ikke en shop du driver?

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag nu lige og skru lidt ned for charmen og kritikken folkens.  Det er virkelig uklædeligt, at fortsætte den negative kritik i tråden, når nu der er konstateret tekniske problemer på sitet. Det tangerer lidt at sparke til nogen som ligger ned.

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
svært at tage din side seriøst, du sælger diverse pulver der skal gøre kroppen stærkere og hurtigere og så ligger du på et mega langsomt webhotel

Undskyld men hvad har de produkter manden/butikken af gøre med selve serveren.

Hvis han nu solgte gangstativer var det okay at det låg på en langsom server ?

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Pannerup:
Undskyld men hvad har de produkter manden/butikken af gøre med selve serveren.

Har da meget at sige, vil du sælge ting som får folk til at føle sig "hurtigere" eller "stærkere" skal der sku godt nok være lidt speed over tingene.

En website er vel det "image" man vil give kunden når han ser sitet. For mig er proceduren således

1: Kan jeg lide sitet og loader det hurtigt eller skal jeg sidde og glo i 30 sekunder

2: Kan jeg betale med rene dankort (ved jeg om shopejeren har en aftale med Nets = kan få en aftale hvilket stiller visse krav)

3: Ligger sitet på en economy server som er langsom

tænk selv på din egen selekteringsmekanisme, den er sikkert ikke meget anderledes end min.

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
Har da meget at sige, vil du sælge ting som får folk til at føle sig "hurtigere" eller "stærkere" skal der sku godt nok være lidt speed over tingene.

Nej det har det ikke,

Så hvis Ferrari, Porsche osv's webserver (altså hvor du altså heller ikke kender setup eller årsag) kørte langsomt må man ud fra din logik konkludere at de ikke bygger specielt hurtige biler ?

Søren.Pedersen:
1: Kan jeg lide sitet og loader det hurtigt eller skal jeg sidde og glo i 30 sekunder

Så hvis sitet loader langsomt vil du aldrig kunne lide de produkter de sælger ?

Søren.Pedersen:
2: Kan jeg betale med rene dankort (ved jeg om shopejeren har en aftale med Nets = kan få en aftale hvilket stiller visse krav)

Nu har jeg kun haft dankort i ca 10 år, jeg er aldrig blevet spurgt om jeg ville have et RENT dankort, kender ikke engang nogen der kun har det

Søren.Pedersen:
3: Ligger sitet på en economy server som er langsom

Igen, du kender IKKE deres setup eller årsagen til fejlen.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Side 4 ud af 8 (78 indlæg)