Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger en der kan lave vores webshop!

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino. Jeg og et par venner er i gang med et stort projekt, det ved vi godt. Vi har en del penge at smide i projektet. Vi er lige nu på det stadie der hedder "webshop" vi skal have lavet en webshop til vores tøjmærke. Den skal være i super kvalitet, det skal være en virkelig professionel webshop. Betaling gives selvfølgelig. Skriv endelige. 
Hurtige svar helst.
Med venlig hilsen Thomas 

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En af de meste brugte herinde er vist WooCommerce plugin til Wordpress som fungere ganske og giver langt de fleste grundlæggende funktioner der kræves af en webshop.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale 1902 Software. Det er et dansk ejet firma, der holder til i Philipinerne. De er virkelig dygtige, og deres priser er yderst rimelige i forhold til danske priser.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

th0masgade:

Hey Amino. Jeg og et par venner er i gang med et stort projekt, det ved vi godt. Vi har en del penge at smide i projektet. Vi er lige nu på det stadie der hedder "webshop" vi skal have lavet en webshop til vores tøjmærke. Den skal være i super kvalitet, det skal være en virkelig professionel webshop. Betaling gives selvfølgelig. Skriv endelige. 
Hurtige svar helst.
Med venlig hilsen Thomas 

Hej Thomas,

Vi hos GetWebbed har mange års erfaring med Magento webshops, og er sikker på vi kan hjælpe jer til den webshop i gerne vil have.

Du er velkommen til at skrive til mig på info@getwebbed.dk (min skype hedder det samme) eller giv mig et kald på 3131 5728, så er jeg sikker på vi kan finde en god løsning til jeres tøjmærke som opfylder netop jeres krav.

Venlig hilsen
Bo Gunnarson
GetWebbed.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Vi arbejder med SmartWeb shopsystemet og kan lave præcist den webshop i ønsker.

Du kan læse lidt mere her: http://www.monzume.dk/webshop-design/

Tag kontakt til mig, hvis du vil have et bud fra os.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du vælgt et CMS?

Det jeg har brugt er:

- WordPress

- Magento

Magento er rigtig godt, men meget komplex hvis man skal ret i koden/design, men har du penge til en web udvikler, er det et godt vælg

Jeg bruger kun WordPress nu (men det er fordi jeg arbejder med det WordPress )

Held og lykke!

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
th0masgade:

Betaling gives selvfølgelig.



Hej navnebror,

Det var da dejligt, at "betaling gives"? :) spøg til side, så ville jeg satse på prestashop platformen, hvis det var mig. Det er klart det bedste shopsystem jeg har arbejdet med.

- Thomas L.

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Send mig en mail på: kontakt@retromedia.dk 

- Så er jeg sikker på, at vi kan finde ud af noget :) 

//Retromedia.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs i forummet, mit navn er Emil og jeg er vist det man definere som en selv erklæret Wordpress ekspert (jeg har dog også en masse "ekspertise" inden for andre CMS systemer). Jeg er super interesseret i at få lov til at lave din side. Jeg har stor forstand på teknikken bag, og hvis det er krævet kan jeg sagtens selv programmere features (Jeg har forstand på HTML, XHTML, CSS, PHP, jQuery og Java (til javascripts)). Udover det har jeg studeret e-handel og design længere hvilket betyder at jeg kan udforme din side så den er super brugervenlig, ser lækker ud og vigtigst af alt skaffer konvertering!

Udover det er det jo fint at jeg ved alle disse ting, men det er ikke meget værd hvis man ikke selv har brugt i praksis, jeg har nemlig selv før kørt en webshop og ved derfor godt hvordan det forgår og kommer gerne med gratis tips til videre markedsføring og optimering af siden.

Men det bedste af det hele er at min hobby og mit arbejde er en og samme ting, nemlig webudvikling. Derfor er jeg innovativ, frisk, levere opgaven, gør det billigt og vigtigst af alt ligger jeg kærlighed i siden. Mere kan man vel næsten ikke kræve?

Her er mit tilbud: Jeg laver en komplet side med header og baggrund, samt diverse features (du kan enten lade mig designe hele pakken med brug af min viden eller du kan være inde over med ønsker), jeg levere på max 2 uger (regner dog med at jeg kan klare det på under 1 uge, men vil altid være på den sikrer side således at ingen bliver skuffede). Jeg integrere selvfølgelig også webshoppen med en facebook side.

Det hele kan du få for 2000 kr. 

Skriv endelig, så kan vi jo aftale nærmere!

Hilsen Emil!

P.S Her kan du jo lige se hvad jeg p.t arbejder på:

http://kyiancraft.dk/mobilizeme/webdesign

www.kyiancraft.dk/SocialtMedie

www.kyiancraft.dk/GourmetTruget

www.kyiancraft.dk/mobilizeme

http://kyiancraft.dk/mobilizeme/

www.kyiancraft.dk/wpshop

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 4 (32 indlæg)