Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giver det samme linkværdi med og uden ankertekst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Næ, ikke helt vildt.. Du overføre bare en anchortekst til din side...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Næ, ikke helt vildt.. Du overføre bare en anchortekst til din side.
Du kunne lige så godt ha skrevet

bimle bamle bumle - john ka li at gumle - Big Smile Jeg aner slet ikke hvad en anchortekst er for en størrelse du Big Smile Ren novice på det her - men jeg kan jo håbe du kan forklare og jo også selv google anchortekst

Jeg tror jeg forstår det som, at hvis ikke jeg gør noget andet - så vil det at jeg skjuler linket som HER ikke blive set af google - når jeg bare skjuler det med aminos link funktion og ikke har gjort noget ved bloggen? (og i øvrigt ved jeg heller ikke hvorfor jeg tror det kunne være sjovt google så den Embarrassed

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gør en forskel, men den er ikke negativ.

Ankerteksten fortæller noget om hvad dit link handler om, så du bør ikke skrive "Se her" "Dette link" etc. men i stedet for noget relevant som "min oversigt over skattefordele" o.l. Da dette tæller med i Google's ranking af dit site. Husk dog altid at variere dine ankertekster, så ikke alle dine links har ens ankertekst

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha det er jo ked af John. 

HER ikke blive set af google

Jo, det vil det! Google ser bare "ordet" nu, så hvis du skrev:" Statminister" i stedet for "Her" så forventer Google at folk skal finde dig når de søger på "Statsminister".

Jeg synes bare du skal gøre det som passer dig bedst. Der skader ikke nogen steder.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

fino tak - det giver jo mening at man skriver noget der faktisk beskriver i stedet for bare HER under alle omstændigheder

tak

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

forstået tak. Hvad er årsagen til at man skal variere - bliver google træt af den samme ankertekst - mere fordi det kan være sjovt at forstå tanken bag?

tak for hjælp alle

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I grove træk, så ser Google links som anbefalinger. Hvis du har 500 links til din side med samme ankertekst, ser det ikke naturligt ud i Googles øjne, og derfor er der ikke længere tale om anbefalinger, men manipulation.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie:
Om jeg skiver se DETTE LINK - eller se http://johnhannover.blogspot.dk/ gør det en forskel for googles indexering - ranking?

Det har meget stor betydning for din backlink profil hvordan du linker.

Den bør se naturlig ud og som en er inde på, er det ikke naturligt, at du linker med et søgeord fra alle kilder, specielt ikke hvis det er det samme.

Forestil dig at du ikke selv laver et eneste link ind til dit website og du alligevel har opnået at få 1.000 backlinks.

Hvordan ville teksten og ankerteksten se ud ?

Den ville være yderst varieret og både indeholde "klik her" "læs mere" "besøg hjemmesiden nu" osv.

Det er derfor vigtigt at du skaber en varieret backlinkprofil, ellers kan du opleve at blive straffet, så dit site ikke ranker god længere på netop de søgeord du har overoptimeret til.

En god ide er, at have en stor del branding links, da de ikke giver anledning til straf på samme niveau som søgeord i linktekster - det vil være naturligt at der linkes med www.domæne.dk. På den måde kan du få den procentuelle andel af optimerede linktitler ned samlet set.

Når du har en god portion brandede links, kan du bedre tillade dig at bruge optimerede linktitler og ankers - gem dem til de bedste linkmuligheder du falder over. (emnerelateret, høj pagerank og få andre udgående links på samme side)

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)