Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 5 ud af 19 (183 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Hold kæft hvor er det sejt Mohammed! Yes
Jeg er fuld af beundring over at en 14-årig fyr, har så meget selvtillid og så meget viden, at du allerede:

Pkt. 1. tjener flere penge end de fleste gør på Adsense. Stick out tongue

Pkt. 2. i en så ung alder har modet til at kreere end 7-sider "E-bog" og sætte den til salg her i "Løvens hule", til først Kr. 2.500 og sidenhen til Kr. 500.
Hvor mange af os andre "gamle" iværksættere turde at gøre det og så lige netop her på Amino, hvor stort set alle, der stikker hovedet frem, får et par gevaldige slag over trynen med det samme. Fandeme sejt! Cool

Pkt. 3 at du sagligt tager kampen op med dem, der forsøger at "sparke dig ned" og ikke bare stikker halen mellem benene og forsvinder. Det kræver sgu ball´s i din alder. (hentyder også her til din forrige trådYes

Pkt. 4 at du allerede som 14-årig har evnen til at tjene penge selv. Hvor ville det være fedt hvis vi alle i så ung en alder havde den evne.


Jeg synes at det er så sejt gået Mohammed Smile

Mange af os husker nok da Simon Mørch gjorde sin entré her på Amino for snart nogle år siden. Han fik så mange "slag over nakken", men knægten vidste sgu hvad han havde med at gøre og tjener i dag langt flere penge end (vil jeg skyde på) gennemsnittet af Amino´s brugere, så pas nu på med at dømme en fyr på hans alder. Måske har Mohammed virkelig fat i noget, der virker bedre end noget af det mere "gængse", hvem ved. 

Nuvel, han kunne have kaldt sin bog for et hæfte, eller noget helt andet, for man kan nok, med rette, stille spørgsmålstegn ved om en "Bog" på 7 sider nu også er en bog, men fuck nu det! Det er bare et spørgsmål om ord. Hvis Mohammed på 7 sider kan beskrive hvordan han får så meget bedre resultater end SÅ mange andre, så er kr. 500 da pisse billigt for at få et sådant fif!

Jeg støtter dig sgu Mohammed. Jeg smider en bestilling nu. Kan jeg bruge det der står i din bog til noget, så er det fint og kan jeg ikke, ja så har jeg støttet en rigtig sej knægt på 14 år, som vi nok skal komme til at høre mere til i fremtiden. Thumbs up herfra!  YesYesYes

Dbh fra Jørgen 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 15:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker på at købe guiden, Men kan forstå at trafikken til ens Adsense site ikke kommer til at bygge på Google og SEO. Bygger den da på Facebook trafik istedet?

På forhånd tak.:-)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Jeg ønsker ikke at bevæge mig ud i nye forretningsområder i øjeblikket, men vil gerne hører om det kan bruges til at brande sin virksomhed, eller hæve omsætningen o fx en webshop? for så er jeg kunde ;)

Hej Boysen, jeg tror at du desværre ikke kan bruge metoden til branding eller øgning af salg i webshop. Du kan dog bruge metoden, og sakffe hurtige penge med som du kan købe flere skilte til webshoppen. :)

Håber det var svar nok, ellers er du altid velkommen til at spørge! :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak til alle de gode anmeldelser og anmeldere! - Det varmer virkeligt, jeg ved ikke hvordan jeg skal takke jer!

Til dem der har købt bogen, håber jeg i tjener bogens pris hjem igen meget snart.

De bedste hilsner

Mohammed

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:
Til dem der har købt bogen, håber jeg i tjener bogens pris hjem igen meget snart.

Det var egentlig ikke fordi jeg havde tænkt mig at gøre brug af bogen, men systemet ser så let ud at jeg sgu bliver nødt til at prøve. Så må vi se hvordan det kommer til at gå :o)

Forsat held og lykke med salget.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jean:

Tænker på at købe guiden, Men kan forstå at trafikken til ens Adsense site ikke kommer til at bygge på Google og SEO. Bygger den da på Facebook trafik istedet?

På forhånd tak.:-)

Trafikken bygger hverken på SEO eller Sociale medier. Trafikken er heller ikke fra Facebook :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:
Trafikken bygger hverken på SEO eller Sociale medier. Trafikken er heller ikke fra Facebook :)

Går ud fra trafikken er fra AdWords?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 17:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mohammed Al-Noury:
Trafikken bygger hverken på SEO eller Sociale medier. Trafikken er heller ikke fra Facebook :)

Går ud fra trafikken er fra AdWords?

Nej Jonas, overhovedet ikke. Jeg kan ikke røbe trafikkilden da det er kernen i selve bogen. :)

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:
Nej Jonas, overhovedet ikke. Jeg kan ikke røbe trafikkilden da det er kernen i selve bogen. :)

Fair nok :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 18:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:

Jean:

Tænker på at købe guiden, Men kan forstå at trafikken til ens Adsense site ikke kommer til at bygge på Google og SEO. Bygger den da på Facebook trafik istedet?

På forhånd tak.:-)

Trafikken bygger hverken på SEO eller Sociale medier. Trafikken er heller ikke fra Facebook :)

Svar lige på din PB Stick out tongue

Side 5 ud af 19 (183 indlæg)