Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengetræet AdSense: Hvordan man tjener over 20.000 på bare en måned med Google AdSense

Side 1 ud af 19 (183 indlæg)
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Er der nogen speciel grund til, at bogen er faldet fra 5.000 kroner til 500 kroner på et par dage?

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Fra Hadsten
Tilmeldt 8. Feb 07
Indlæg ialt: 157
Fra  Bahnhof Grafisk Design Bureau Skrevet kl. 20:22 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis det er tilfældet, så er normalprisen vel ikke 699,-?

Med venlig hilsen Rune Breinholt Andersen

LabelLand.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 20:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@Leopatra

Det godt nok ikke fair du skriver det.

Sidste indlæg der blev lavet med bogen blev fuldstændig ødelagt for opretter (jeg var selv med til ikke at bruge hovedet i de timer!) - Og det er jeg forfærdelig ked af!

Men at fortsætte i en nyoprettet tråd.. come on :(

@Mohammed

Meget fin pris må jeg sige!

Ville ønske jeg lige havde 500 at smide efter den :-)!

Held og lykke med salget!

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 20:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du er gavmild! For kun 500kr vil du vise mig, hvordan jeg kan tjene minimum 20.000 om måneden. Det må jeg sige :)

Men hvis jeg var millionær på adsense med min hemmelige teknik, ville jeg jo også være gavmild og vise alle andre, hvordan de kunne lave konkurrerende sider. ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christoffer Tornbjerg:
Sidste indlæg der blev lavet med bogen blev fuldstændig ødelagt for opretter (jeg var selv med til ikke at bruge hovedet i de timer!) - Og det er jeg forfærdelig ked af!

Jo men man burde vel lære lidt af det også, da det ikke er indtjening der er dokumenteret men omsætning, hvorfor overskriften vel stadig er lidt misvisende eller?

Det skal ikke opfattes som kritik, da jeg ønsker Mohammed alt mulig succes med hans bog og hvis der er nogle der bare kan tjene lidt ekstra hjem på hans bog, så er det jo fint og stærkt gået af en ung iværksætter!

Køb ren argan olie her

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BusinessMaroc:

Christoffer Tornbjerg:
Sidste indlæg der blev lavet med bogen blev fuldstændig ødelagt for opretter (jeg var selv med til ikke at bruge hovedet i de timer!) - Og det er jeg forfærdelig ked af!

Jo men man burde vel lære lidt af det også, da det ikke er indtjening der er dokumenteret men omsætning, hvorfor overskriften vel stadig er lidt misvisende eller?

Det skal ikke opfattes som kritik, da jeg ønsker Mohammed alt mulig succes med hans bog og hvis der er nogle der bare kan tjene lidt ekstra hjem på hans bog, så er det jo fint og stærkt gået af en ung iværksætter!

Hej BusinessMaroc.

Hvis vi tager udgangspunkt i 20.000 sharp som er omsætningen, så betaler du nok 1/5 for trafik og lign. Så kan du regne ud hvor meget overskuddet bliver. :)

De bedste hilsner

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at være negativ eller ekstrem kritisk, men jeg syntes det er lidt at "røvrende" folk at du nu sætter prisen ned til 500 kroner. Jeg tænker mere, hvis der nu var nogle der købte den for nogle dage siden, hvor de troede den kostede 5000 kroner, men kunne købe den for 2500 kroner. Jeg går selvfølgelig ud fra, at du i dette tilfælde har tilbudt dem at få pengene tilbage. 

Dertil syntes jeg det er væsentligt at du opgiver lidt flere information om din bog. Giv os eventuelt et lille indblik i den. Det kunne være du ville udgive et gratis kapitel, hvor man så kan vurdere om den er noget værd. Nu læste jeg sidst de 20.000 kroner ikke var overskuddet. Det er et super flot resultat, men spørgsmålet er jo om du har brugt 25.000 kroner på adwords for at tjene de 20.000 eller om du har brugt 2.000 kroner på adwords for at opnå de 20.000 kroner omsætning. (Jeg forstod det som at du købte trafik til sitet?)

Som sagt skal du ikke tolke mit svar som værende negativt, jeg kunne bare selv godt tænke mig noget mere information inden jeg valgte at bruge 500 kroner på at købe din bog. :)

(Update: Kan se du lige har opgivet du bruger 1/5 på at købe trafik, så flotte tal du præsentere. Overvej stadig om du ikke skulle udgive et gratis kapitel af din bog) :)

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 38
Fra  http://www.fredagsbariaarhus.dk Skrevet kl. 20:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

@Christoffer

Synes det er ganske relevant.

Hvis han tilbyder en vare, som for to dage siden var 10 gange så meget værd, vil jeg MEGET gerne vide, hvorfor den nu er faldet så meget i værdi.

@Mohammed

Vi har ingen jordisk chance for at vide, hvor meget der bliver brugt på reklamer og lignende. Når du skriver, at man kan TJENE 20.000 kroner med din idiotsikre metode, forventer alle at der er tale om OVERSKUD.

Du fik det at vide sidst, så få det nu bare ændret.

Hvorvidt bogen er 5.000 kroner eller 500 kroner værd, skal jeg ikke gøre mig klog på.

www.min-udvikling.dk - Følg mit forsøg i AffiliateDM 2013.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 20:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Det er da et super tilbud, opskriften til at kunne genere så meget omsætning. Jeg var lige ved at købe den, men jeg savner en amino som har læst den der kan give den god anmeldese. Her tænker jeg en af dem fra affiliate/adsense DM.

Stik en af de hårde affiliate drenge sådan en bog og få en udtalese af dem, hvis de kan lide den kan alle :)

/// held og lykke her fra

Side 1 ud af 19 (183 indlæg)