Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

overdragelse af aps

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej står med et spørgsmål, hvis jeg har en kammerat der gerne vil overtage et aps jeg har så han kan komme igang med at være selvstændig, hvordan ordnes det så på bedst muligvis uden alt for meget papir arbejde, kan det fikses på nettet? og evt hvor?

Skal lige siges det et tomt anparts selskab.

 

Håber på hurtig og seriøs responds.

 

på forhånd tak.

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville foreslå at snakke med en advokat :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa,

Snak med en advokat, det er meget vigtigt at få trådt ud af et selskab ordentlig da det kan gå udover dine ydelser fra Kommune eller Dagpengekontoret.Det kan en advokat klare med et brev koster vel en 1500 kr at få gjort.

Poy poy

Mvh

Cenk Cavdar

www.trendkey.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46511
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig- tag en advokat ind over. Som udgangspunkt fraråder jeg altid at overtage brugte selskaber hvis der har været spor aktivitet, og har der ikke, ja hvorfor så overtage dem, så er der jo ikke goodwill, og hele aps kapitalen er vel tilstede, så der spares intet. Så ville jeg altid hellere oprette et nyt

Er det fordi ApS kapitalen ikke er fuldt til stede, så er du dels tegn på aktivitet - og der kan være iig i lasten (som du som sælger naturligvis vil sige der ikke er), og så skal den jo i øvrigt retableres af den der overtager, hvilket jo kræver indtjening efter selskabsskat.

Endeligt kan der jo være skattekonsekvens for dig - i form af goodwill - eller i form af negativ aktieindkomst

venligst

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)