Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så vandt vi melodi Grand prix! Virksomheds ideer?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

En fugl har hvisket i mit øre at det gav 100+ millioner i overskud at afholde melodi grandprix sidst vi vandt. Ingen kilde.

 

Foruden det, så kommer den ekstra omsætning for hoteller, restauranter, souvenir butikker og alt det der..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

den hurtige affiliate snupper vel ESC14.dk og lægger en masse reklamer på

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Fra  Stenløse Hørecenter Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man godt lave "uofficiel" merchandise ? kommer de så ikke efter en ?

Fra Kolding
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvordan du laver det. Jeg tvivler på at de har ophavsret på ordet "teardrops" foreksempel - og hvis de ikke selv udnytter muligheden ser jeg intet galt i at lave en t-shirt med den tekst.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bizzfix:

Jeg ved ikke hvem der regner paa hvor meget det er vaerd, men jeg har en mave fornemmelse der siger de tal er totalt forkerte.

Ingen i USA - Asien - Sydamerika - Afrika kender til den begivenhed, dem der ved det er lande der tapper DK for penge via EU klubben.

Naturligvis er der stadig forbrugere i EU, men jeg finder ikke Grand Prix saa stort som aviserne skriver..  

Jeg ser og oplever det fra Thailand, tror det giver en mere reel vudering at se det udefra. 

Ja det er underligt, at USA - Asien - Sydamerika - Afrika ik interesserer sig for det EUROPÆISKE Melodi Grand Prix... 

Og de tal, som der nævnes, de passer vist meget godt... Hvis man altså forstår at segmenterer sig målgruppe, og måle værdien på denne ;)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der hvor pengene tjenes, det er enten på reklame, eller på det kæmpe setup, som der følger med...

At åbne et madsted midlertidig i nærheden af stedet, hvor det holdes kunne sikkert være en guldrandet forretning. Hvis maden vel og mærke er god, og den er til at betale sig fra... 

Ellers skal man nok kigge mod nattelivet, hvor der vil blive indtaget enorme mængder øl og andet alkohol i de uger, hvor hele dette mega arrangement løber af stablen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)