Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu igen #1 i Google på ordet lotto

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tom Frank Christensen:
Det får mig egentlig til at spekulerer lidt på om Danske Spil har en kontaktperson som de kan hive fat i hvis de falder fra deres kerne ord... Grum tanke.

Uden på nogen måder at være ekspert på området, så vil jeg tro din placering har noget at gøre mht. hvad folk klikker på efter de har søgt. Mange bruger jo netop Google til at komme ind på en eller anden side for derefter at klikke på søgeresultatet der viser dem siden.
Så Google synes nok at Danske Spils side bør ligge øverst, fordi der er flere der klikker sig ind på den, når de søger på "Lotto".

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Oilart.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes - Du ligger nr. 1, på ordet lotto, igen ! Tillykke.
Du er jo for vild :) 

 Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier

Fra København
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 60
Fra  DJ Lookalikes Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tom.

 

Jeg har ikke helt fanget hvorfor du konkurrerer med Danske Spil om førstepladsen, når du på din side skriver at du er partner og i den grad oplyser og opfordrer folk til at bruge folk Danske Spil.

 

NB! Du ligger 1 og 2 hos mig.

Et af Danmarks billigste mobildiskoteker - www.djlookalikes.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har faktisk aldrig oplevet det her før - men åbenbart så deler Google Danske Spil og LottoStat.dk op på denne måde:

Tirsdag -> Fredag/lørdag er det Danske Spil der er nummer 1, og fredag/lørdag til tirsdag(ish) er det Lottostat.dk der er #1.

Egentlig ganske smart, for de dage hvor min side er nummer 1, er de dage hvor folk søger efter lotto resultater, og de andre dage er hvor folk køber dem... Ja jeg klager mig ikke, det er bare skide smart. 

Jeg har aldrig oplevet den differentiering før - men det er sgu da smart :)

Robin Højstrøm:

Hej Tom.

Jeg har ikke helt fanget hvorfor du konkurrerer med Danske Spil om førstepladsen, når du på din side skriver at du er partner og i den grad oplyser og opfordrer folk til at bruge folk Danske Spil.

NB! Du ligger 1 og 2 hos mig.

Ups den glemte jeg at svare på, jeg er partner med dem - det vil sige, jeg sælger lottokuponer online (og der er placeringer jo rimeligt vigtige) :)
Side 4 ud af 4 (35 indlæg)