Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu igen #1 i Google på ordet lotto

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Jah der findes et par seo eksperter og en af dem er matt cutts :)

Jow, dem der har indsigt i hvordan det virker kan være eksperter - men det er vel også KUN fordi han kan få det at vide - alle os andre må jo gætte os frem og lære af hinanden :P

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det. Det må være en hård kamp mod danskespil, ville slet ikke turde bevæge mig ind på sådan en niche det må være et helvede. Men tillykke og rigtig flot klaret.

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er du desværre på 3-4 pladsen igen, godt gået alligevel og lad kampen fortsætte ;)  :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Ejsing:

Så er du desværre på 3-4 pladsen igen, godt gået alligevel og lad kampen fortsætte ;)  :)

Yep - desværre fik Serverfruit - Kasper ret med 12 timer yderligere (eller deromkring). Jeg holdt pladsen cirka 40~ timer denne gang.

Det får mig egentlig til at spekulerer lidt på om Danske Spil har en kontaktperson som de kan hive fat i hvis de falder fra deres kerne ord... Grum tanke.

Anyway, de 40 timer gav mig nok statistik til at vise mig, at det ikke er nødvendigt at ligge #1 på ordet, det er godt nok med #2-3 og for det meste #3-4, kort beregnet er kvaliteten af denne #1 placering ikke bedre end #3-4. For jeg har jo både bedømmelser (stjerner) og "Af Tom Frank Christensen i XXX cirkler" på mine placeringer, og som det er sagt andet sted (Amino eller G+), er min sociale rækkevidde noget bedre end "modstanderen" :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Det får mig egentlig til at spekulerer lidt på om Danske Spil har en kontaktperson som de kan hive fat i hvis de falder fra deres kerne ord... Grum tanke.

Sådan fungerer SEO dog ikke. Jeg tror Google skulle ansætte en del flere folk, hvis der i alle lande skulle være mulighed for at større organisationer kunne kontakte Google og få lavet om på rankings :-)

Ja og så tror jeg også det ville være ret svært at holde hemmeligt, hvis det var muligt.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Tom Frank Christensen:
Det får mig egentlig til at spekulerer lidt på om Danske Spil har en kontaktperson som de kan hive fat i hvis de falder fra deres kerne ord... Grum tanke.

Sådan fungerer SEO dog ikke. Jeg tror Google skulle ansætte en del flere folk, hvis der i alle lande skulle være mulighed for at større organisationer kunne kontakte Google og få lavet om på rankings :-)

Ja og så tror jeg også det ville være ret svært at holde hemmeligt, hvis det var muligt.

Lad os håbe det - men

<tinfoilhat-on>
 <DanskeSpil lægger MANGE penge ved Google />
 <DanskeSpil har monster omsætninger :) />
</tinfoilhat-on>

Men nu er det jo bare spekulationer, som sikkert viser sig at være usande. Jeg kunne bare godt forestille mig den store problematik dette kunne give hvis det overhovedet var muligt at lave et telefon opkald og få lavet manuelle rangeringer... :D 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
<DanskeSpil lægger MANGE penge ved Google />

Jeg har lokation "danmark", men resultater og adwords varierer stadig da jeg har indonesisk ip. Kan du ikke fortælle mig lidt om de ord Danske spil køber sig op på?

Når jeg søger efter ting som poker, spil poker, spil lotto og flere andre ting, får jeg reklamer for partypoker, bettingexpert m.f. men her fra hvor jeg sidder, får jeg ikke en eneste reklame for danske spil. Men det kan som sagt sagtens have noget at gøre med min reele lokation. Hvilke søgninger får du adwords frem på fra danske spil?

Tom Frank Christensen:
<DanskeSpil har monster omsætninger :) />

Hvorfor skulle det have betydning for google at et firma har stor omsætning?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Jeg har lokation "danmark", men resultater og adwords varierer stadig da jeg har indonesisk ip. Kan du ikke fortælle mig lidt om de ord Danske spil køber sig op på?

Når jeg søger efter ting som poker, spil poker, spil lotto og flere andre ting, får jeg reklamer for partypoker, bettingexpert m.f. men her fra hvor jeg sidder, får jeg ikke en eneste reklame for danske spil. Men det kan som sagt sagtens have noget at gøre med min reele lokation. Hvilke søgninger får du adwords frem på fra danske spil?

Alle faktisk, lotto, lottotal, onsdagslotto, jokertal, osv osv osv.

Dog rangerer jeg højere end Danske Spil på praktisk taget alle søgninger - dog ikke "Lotto" mere med LottoStat.dk :D Det ord er den sidste bastion som jeg gerne vil overvinde... Faktisk har jeg tænkt lidt om man skulle gå ud og udlove en dusør til den person der kom med den idé der gjorde at jeg holdt positionen i mindst 30 dage :)

Eksempel på Danske Spils reklamer
 

Thomas Frost:
Hvorfor skulle det have betydning for google at et firma har stor omsætning?

Bare, at det nok er storkunder - et eksempel er at sider som EB.dk som har adsense annoncer på siden, godt må vise dem på erotiske sider (fordi de er store og "elite") - måske der findes noget tilsvarende for Adwords?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:
Dog rangerer jeg højere end Danske Spil på praktisk taget alle søgninger - dog ikke "Lotto" mere med LottoStat.dk :D Det ord er den sidste bastion som jeg gerne vil overvinde...

Så du tror Danske spil muligvis kontakter Google og får dig ned på "lotto", men alle de andre hvor du ligger over dem, der gør de ikke noget? :-)

Tom Frank Christensen:
Faktisk har jeg tænkt lidt om man skulle gå ud og udlove en dusør til den person der kom med den idé der gjorde at jeg holdt positionen i mindst 30 dage :)

Det var da en helt utrolig dårlig ide. Det er jo at tiltrække korte hurtige løsninger, der ikke holder i særlig lang tid :-)

Tom Frank Christensen:
Bare, at det nok er storkunder - et eksempel er at sider som EB.dk som har adsense annoncer på siden, godt må vise dem på erotiske sider (fordi de er store og "elite")

Kan du komme med et eksempel hvor eb.dk bruger adsense? Hos mig vises reklamer fra openadexchange, men som sagt kan min lokation igen spille ind.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Kan du komme med et eksempel hvor eb.dk bruger adsense? Hos mig vises reklamer fra openadexchange, men som sagt kan min lokation igen spille ind.

For ca 6-8 mdr siden gjorde de - men de gør det ikke mere åbenbart. Det er bare et hurtigt scan af deres side nu, så det kan være der er nogen stadig. Det var 300x250 med pure text links.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)