Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med kendskab til Summa Summarum?!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg er nu begyndt på min webshop. Ordrene vælter derfor ind,skal skynde mig at få en metode til at bogføre disse ordrer, inden det bliver for uoverskueligt!
 
Faldt derfor over bogføringsprogrammet, Summa Summarum. Som er et freeware program (op til 300 posteringer/bilag) Derfor koster det et minimalt beløb ifht. at skulle lease/leje et lignende bogføringsprogram med samme funktioner.
 
Bruger "OsCommerce open source" som min webside er bygget op på! Dvs. jeg får udskrevet en faktura automatisk, med de nødvenige oplysninger.
 
Hvad ville I anbefale mig at gøre?! - Svar udbedes hurtigst muligt, inden det bliver for uoverskueligt :p
 
Mvh,
 
Christoffer Sørensen
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved ikke helt om det er noget du kan bruge, men der er lavet et modul der gør det muligt for oscommerce og Summa at "samarbejde".
 
Burde lette arbejdsbyrde lidt for dig, da dette modul gør det muligt at hente dine ordre direkte fra oscommerce og ind i summa.
 
 
Venligst
Johnny
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er som det ser ud nu ikke interesseret i at få dem til at fungere på den måde.

Vil bare høre om andres erfaringer med bogføring af bilag/salgsfakturaer m.m.?
 
Eller om nogen kendte Summa Summarum som program, eller de kunne anbefale andet?

Evt. hvis nogen har manualen til Summa Summarum liggende?
 
Mvh,
 
Christoffer Sørensen
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

SummaSummarum er super enkelt at komme i gang med, og der findes som tidligere skrevet et modul som kan samkøre til onlinehandel.
 
Jeg anvender systemet (enterprice) til daglig og det er så let at sætte op, lave kassekladde, bogføre osv.
 
Kan klart anbefales. Manual kan vist findes på www.summasummarum.dk
Prøv det evt. gratis og opgrader efter behov.
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
 
 
 
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
 
Tak for svarene :)
 
"Enterprice" - er det et freeware program, eller hvordan er det? og i såfald, pris på det? og hvad er mulighederne for manual fremskaffelse?
 
Hvilket program er lettest at gå til, og udregner de nødvendige lovpligtige regnskaber m.m.?!
Og kræver mindst mulig viden - Summa Summarum, virker en kende uoverskueligt, men alle mulighederne som det rummer!
 
Mvh,
 
Christoffer Sørensen
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Prøv lige at besøge sitet en gang (www.summasummarum.dk) - jeg tror faktisk du får besvaret alle dine spørgsmål dér Der ligger en manual (dvs. hjælpesiderne ligger derude)
 
Det er ikke uoverskueligt. Download programmet (ca. 1 mb) og installer det på en klient-pc. Brug det indtil du ikke kan bruge det længere (300 poster) og vælg så hvilken version du vil købe...
 
Al lovgivning kan overholdes med SummaSummarum - jeg sender det nu alligevel til revisor en gang om året...
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O.
 
 
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige lavet mit første årsregnskab i SummaSummarum, og jeg synes det var meget nemt at gå til.

Hele debitor/kreditor delen virker ganske overskuelig for mig, og den kan automatisk sortere i hvilke fakturaer der ér betalt, og hvilke der ikke er. Det er jo vældigt smart så man kan holde styr på om pengene er dukket op.

Jeg er ikke ekspert, men jeg synes umiddelbart at summasummarum er et udemærket program.
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hvilke indstillinger skal man rette/sette før man begynder at lave regnskab i Summa Summarum?
 
Bruger du noget samarbejdsmodul til f.eks. oscommerce, eller bruger du det bare som et enkeltstående program?
 
Christoffer
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg rettede intet før jeg begyndte. Brugte bare den standard kontoplan der er indbygget.

Jeg bruger det som enkeltstående program, så jeg har ikke erfaring med hvordan den arbejder sammen med andre systemer.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)