Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Som at blive født på ny..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Snart lang tid siden jeg har deltaget i noget her. Men syntes alligevel at jeg ville dele denne med jer og slå lidt på tromme for min nye foto side. Jeg har efterhånden en del år bag mig som selvstændig freelance grafiker. Selv om jeg ikke på nogen måde er blevet træt af det grafiske følte jeg alligevel at der godt måtte ske noget nyt. Og når man nu som mig er blevet bidt af en gal fotograf og bruger et hvert ledig øjeblik på dette, fik jeg tanken om det evt. kunne være noget som kan kaste lidt omsætning af sig. Nærliggende var det at tilbyde det til mine nuværende grafiske kunder og heldigvis bed de på. Og da jeg nu har en pæn portofolio, var en webside jo det næste skridt.. og så kunne jeg jo også få brugt mit ledige domæne trotyl.dk til noget.. :)

Så det jeg vil sige med dette er at engang imellem er det godt at prøve noget nyt, fremfor altid at holde fast i det sikre og det man kender. Det er under alle omstændigheder fedt at have den fornemmelse man havde første gang man tog springet som selvstændig.

Rigtig god sommer til alle..

Freelance fotograf Thomas Niels Thomsen

www.trotyl.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)