Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stigende interesse for MLM

Side 6 ud af 14 (137 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jesper: problemet er bare at varen er testet af myndighederne og er batch-registreret (LOT nr) og derfor er den artikel du henviser til ikke "gyldig" - desuden er hende der har hjemmesiden tilhænger af medicin og er medlem af andet MLM-firma og skal da derfor nedgøre andre :-)

LOT/batch er et nr. så du kan følge produktionsprocessen :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 00:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

4brooker:
Kilde på disse opplysningene, takk. I Norge er det ikke Justisdepartementet som er tilsynsmyndighet for lotteriloven, så det høres merkelig ut.

4brooker:
Nei, det er ikke så enkelt, for ingen pyramideselskaper er så dumme at de lager en rett frem verveavgift, den skjules inn i produktprisen. Derfor er MLM-produkter som regel mange ganger dyrere enn sin markedsverdi.

Hvem vurderer hvad der er en passende markedsværdi? 

En dåse Creme de la Mer bliver solgt til kr. 1.700,- for 50ml og de bliver revet væk. Opskriften er over 30 år gammel, og indeholder intet revolutionerende, men den bliver stadig solgt. 

Hvis et MLM selskab havde solgt en creme til den pris - så ville folk råbe op om, at det var fup og svindel. 

Så hvem bestemmer om priser er reelle?

Hvis man insisterer på at se spøgelser alle steder - så kommer man også til det. 

Øko-bønderne må f.eks. bruge almindeligt foder til deres kvæg - og stadig kalde det for økologisk. Havde et MLM firma gjort noget lignende, så ville man kalde det fup - men i øko-verdenen hedder det bare leveranceproblemer og er fuldt lovligt. 

Derfor kommer vi som sagt nok aldrig videre end til bare at konstatere, at ting kan ses og opleves forskelligt. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 00:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Ikke gyldig ??? Hun beskriver hvad jeres dyre vand indeholder, du kan jo læse hvad det indeholder. Og der findes mange artikler om dit fup produkt,  men tro gerne på det for min skyld, men piv ikke når du mister dine penge 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper for fanden... start med at have informationerne i orden inden du kommenterer på noget du ikke er klar over... 

1. ALLE fødevare i Danmark er registreret med et batchnummer/LOT-nummer. Dette nummer er lavet ved lovgivning, så vi forbrugere kan følge produktet og dets indhold - på frugt og grønt i Danmark er dette nr. også en skjult "mindst holdbar til"-dato. Dvs. at produktet ikke var blevet godkendt i Danmark, hvis det "bare" var vand og udgav sig for at være noget andet.

2. Jeg har, som tidligere skrevet, købt produkter for i alt 7990 kr., ved min opstart, og tjent ca. 17000 kr., så min indkomst på i alt 2 mdr. er 25000 kr. Jeg har i mange år studeret MLM før jeg selv sprang ud i det (derfor kender jeg også kompensationsplanerne for Herbalife, Tupperware, FLP, Oriflame, L'Orial m.fl.). Jeg fandt Kyänis produkter og plan mest attraktiv og valgte derfor at starte hos dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden har jeg henvist til fødevarestyrelsen omkring batchnummer/LOT-nummer til hjemmesidens ejer og mon ikke artiklen snart er slettet...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.danskerhverv.dk/Nyheder/Documents/MaeRKNINGSVEJLEDNINGENoktober2010.pdf

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 08:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Folk der giver 1 enkelt stjerne uden at kommentere på hvorfor, betragter jeg som at man er tøsefornærmet over, at jeg har ret! Smile1

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 09:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg købte også en flaske vand for 1 kr og solgte den for 1 mio, alle kan skive hvad de vil ingen beviser ergo er det ikke sandt 


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke rigtig dit indslag der?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Sundby:
få øjnene op for MLM branchen.
Det er der adskillige grunde til, blandt andet den personlige udvikling

When it's time to get dressed, put on your clothes.
When you must walk, then walk.
When you must sit, then sit.
Just be your ordinary self in ordinary life,
unconcerned in seeking for Buddhahood.
When you're tired, lie down.
The fool will laugh at you
but the wise man will understand.

Lin Chi
Side 6 ud af 14 (137 indlæg)