Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

* Sommertilbud * - 1 års hosting + opsætning af WordPress hjemmeside for 600 kroner!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sommeren er over os, og for mange betyder det også ferie og fritid. Hvis du gerne vil igang med en hjemmeside eller blot skal have fornyet din hjemmeside. Ja, så har Serverfruit et kanon godt sommertilbud til alle aminoer.

For 600 kr. sætter vi din WordPress hjemmeside op og giver dig 1 års hosting med i købet.

Opsætningen indeholder følgende:

* Vi sætter siden op med det tema, du gerne vil have.

* Vi sætter siden op, så den kører med god hastighed og sikkerhed 

* Vi installerer plugins

* Vi sætter menuer og sider op (du skal selv indsætte tekst og billeder på de enkelte sider)

Sidst men ikke mindst vil jeg pointere, at du ikke skal betale, før du er tilfreds!

Du kan finde os på vores hjemmeside eller kontakte os via mail: sales@serverfruit.com

Med venlig hilsen

Team Serverfruit 

PS. Din hosting bliver fornyet efter det første år. Du binder dig dog IKKE til at blive hos os. Men vi vil selvfølgelig blive glade, hvis du bliver :-)

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Er Domænet med i prisen ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej Kasper.

Er Domænet med i prisen ?.

Hej Michael,

Nej det er der ikke.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er godt nok noget af et tilbud! Nu har jeg en del erfaring med WP, men hvis jeg ikke havde, eller kun var semidygtig, ville jeg helt klart benytte mig af dette tilbud. Det er spild af tid selv at sætte WordPress op, hvis man ikke har meget erfaring. Derfor vil jeg tilråde alle, der ikke har den største erfaring til at benytte sig af dette tilbud... Prøv at tænk over de småpenge du bruger på at få "eksperter" til at sætte en side op sammenlignet med den tid, du normalt skulle bruge på at sætte dig ind i systemet og lære WordPress at kende!

Held og lykke med projektet!

- Anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saabye:

Det er godt nok noget af et tilbud! Nu har jeg en del erfaring med WP, men hvis jeg ikke havde, eller kun var semidygtig, ville jeg helt klart benytte mig af dette tilbud. Det er spild af tid selv at sætte WordPress op, hvis man ikke har meget erfaring. Derfor vil jeg tilråde alle, der ikke har den største erfaring til at benytte sig af dette tilbud... Prøv at tænk over de småpenge du bruger på at få "eksperter" til at sætte en side op sammenlignet med den tid, du normalt skulle bruge på at sætte dig ind i systemet og lære WordPress at kende!

Held og lykke med projektet!

- Anders

Tak for de fine ord Anders. Hvis man bare gerne vil lave indhold til sin hjemmeside, (og lade os stå for opsætningen) er jeg 100% enig.

Yes

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det lyder billigt. Har du nogle referencer l hjemmesider i har lavet? Jeg synes ikke lige det fremgår af hjemmesiden

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Pro Touch Bilpleje Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget fornuftig det der.

Jeg kunne sagtens benytte mig af det her. 

Har du nogle sider som du har lavet, jeg kan se ?

vh.

Youkhanes

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper - Serverfruit:

Jeg disker lige op med et par referencer:

Cupunu

Shop

Magasin 

Konkurrenceside 

Husk at prisen er inklusiv moms! :-)

/Kasper

Det skal lige bemærkes at disse sider er nogle vi har lavet til os selv. I løbet af få dage har vi referencer klar fra kunder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun anbefale Serverfruit. Jeg er super glad og tilfreds med min hjemmeside som Serverfruit hoster for mig. De er rigtig gode til at hjælpe vis der er nået galt, og jeg har aldrig oplevet at min hjemmeside har været nede! :D

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)