Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til indtjening via min blog

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer

Jeg har for nylig lukket min webshop Annettes favoritter ned da jeg simpel hen havde fået nok. Jeg var blevet træt af at sidde oppe til langt ud på natten og pakke ordre og ordne regnskab. Heldigvis fandt jeg hurtigt en anden shop som ville købe mit lager og det er altsamme afviklet.

Men jeg har ikke helt givet slip på det her med at tjene penge på min hobby. Min hobby er at bage. På shoppen solgte jeg tilbehør til at bage cupcakes, bare så det lige er nævnt.

Jeg har min blog www.Annetteskager.com som jeg har haft i nogle år og her vil jeg prøve at få noget annoncering ind, og tjene lidt penge på den måde. Har I andre ideer til hvordan jeg kunne tjene en lille skilling ? 

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne vel oprette dig hos Google Adsense, og derved placere lidt Google annoncer rundt omkring på din side. Så har du i hvert fald tjent en lille skilling :).

Mvh

Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg prøvet. Min ansøgning blev afvist pga inaktive links, usædvanligt mange popups og dialers. Jeg har fået klaret det med de inaktive links, men de 2 andre ting ved jeg ikke hvordan jeg ordner.
Fik læst mit første indlæg og det lyder alt for negativt. Jeg har hygget mig med shoppen og syntes det var sjovt. Men der var ikke nok at lave til at sige mit job op og der var for meget til at det kunne klares i fritiden. Så i stedet for samarbejder jeg nu med en anden shop. Hun sælger og jeg bager;).

www.Annetteskager.com

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke du kan finde nogle affiliate annoncører, der sælger bage-, mad- eller kogebøger, som du kan sælge via din blog? Du kan helt sikkert også finde en annoncør, der sælger køkkenudstyr. :)

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette.

Var inde at kigge på annetteskager.com. Det er en utrolig blog, og jeg blev meget imponeret.

Flot lyst til at give dig forslag til nogle ændringer, så jeg lavede en video. Klik på linket herunder.

">Vurdering af annetteskager.com

Som forslag til indtjening kan jeg foreslå dig at lave videoer over kagerne og ikke kun fotos. Smid videoerne op på YouTube. Det er med til at gøre dem kendte.

Du kan måske tjene nogle penge på e-bøger, det ville være oplagt, men måske har du allerede selv tænkt det samme.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul
Tusind tak fordi du havde lyst til at bruge tid på at kigge på min blog og også lave et video klip til mig:). Jeg har allerede fået rettet lidt af de ting du nævner, jeg kan sagtens se hvad du mener. Især det du nævner med meget lange indlæg og meget tekst. Jeg har lige luret at jeg kan gøre netop som du siger, vise lidt af teksten eller beskrive hvad indlægget går ud på og så kan folk trykke læs mere. Helt fantastisk:). Jeg vil bruge weekenden på at kigge det hele igennem udfra dine råd. Tusind tak:). Jeg vender nok tilbage med spørgsmål undervejs.
Grunden til forskellen på mine billeder er simpel hen fordi jeg med tiden er blevet mere bevidst om at billederne skal være pæne. Jeg sælger ikke kagerne men har det som hobby og har selv taget alle billeder hver gang jeg har bagt.:)

www.Annetteskager.com

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tænkt på vejledninger til kager som indtjenings mulighed. Altså selv lave en kage hvor de ting der nu er på er noget jeg selv har designet. Jeg vil så lave en gennemført guide hvori der står hvordan man laver kagen samt masser af billeder. Jeg har selv har købt en del af dem fra både England og USA. Og en youtube kanal har også været i tankerne.

www.Annetteskager.com

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også en god ide:). Jeg har faktisk ikke overvejet at sælge noget fra bloggen, men det kunne man jo godt.

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Super flot side du har med en masse trafik og indhold.

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte andre webshops som sælger bage udstyr. De vil helt sikkert være interesseret i at betale dig for at måtte reklamere på din side.

Min erfaring med Google Adsence er at de giver alt for lidt afkast. Jeg ville gå efter nogle affiliet aftaler. Prøv evt. med adservice.

Jeg kunne også godt være interesseret i at reklamere på din side. Du kan skrive til mig på remy@680.dk med lidt mere information omkring din trafik, så kan jeg give dig et tilbud.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Så har jeg siddet og fået rettet en del til, sikke et arbejde. Men det gjorde rigtig meget, især at jeg kan "forkorte" mine indlæg og folk så kan klikke sig ind hvis de synes det lyder spændende. Det var lidt for meget med alle de lange indlæg. Så tak for det tip.

Jeg mangler lige et par ting endnu, men har fået klaret det meste. Derudover har jeg oprettet en google analytics konto, så jeg kan følge med i hvad der sker på bloggen. Og en konto hos Euroads, så må jeg se hvad det kan give mig af indtjening. Jeg har et sted mellem 1000 og 1500 klik om dagen på bloggen, så jeg håber det kan give mig lidt.

Tak for Jeres feedback:)

www.Annetteskager.com

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)