Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab og lagerstyring - ét samlet program

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

bizsys.dk:

Denne løsning vil til at starte med kun koste dig ca. DKK 600,- pr. år. Prisen afhænger af hvor mange transaktioner du har, men det lader ikke til at du har ret mange. Prisen er inklusiv lagerstyring:

http://www.bizsys.dk/index.php?page=saldi-okonomisystem

Det lyder rigtig godt! Jeg forsøger med denne løsning og stoler på den pris du opgiver her. For det er ikke så overskueligt at se priserne på hjemmesiden :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Carina Vestergaard:

bizsys.dk:

Denne løsning vil til at starte med kun koste dig ca. DKK 600,- pr. år. Prisen afhænger af hvor mange transaktioner du har, men det lader ikke til at du har ret mange. Prisen er inklusiv lagerstyring:

http://www.bizsys.dk/index.php?page=saldi-okonomisystem

Det lyder rigtig godt! Jeg forsøger med denne løsning og stoler på den pris du opgiver her. For det er ikke så overskueligt at se priserne på hjemmesiden :)

Hej Carina,

Lad dig altså ikke forblænde af prisen? 

hvad er det helt i bund og grund du reelt set ønsker? 

Du ønsker regnskab og lagerstyring - men hvad for en type lagerstyring?

Du skal sætte dig ind i hvad DIT lagerstyrings krav er, når du har gjort det - kan Saldi så understøtte det krav? Hvis ja, så er det da bestemt en mulighed. 

/Kasper

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Carina,

Blev du klar over at du her IKKE skal betale for at komme igang?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Jeg vil tilbyde dig at komme i gang med bogføring ved hjælp af freeware WinFinans som er et program du kan bruge og som jeg selv anvender i min konsulent -og handelsvikrsomhed.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Carina,

Blev du klar over at du her IKKE skal betale for at komme igang?

Ja John, jeg blev klar over at jeg ikke skulle betale hos dig, du har skrevet det til mig ca. 4 gange nu! Og jeg har os svaret dig. Det er rigtig sødt af dig, men det ser ikke ud til at det du laver kan tilbyde mig lagerstyrings-delen. Og 600 kr. pr. år kan jeg godt overkomme, hvis det er et program, der indeholder alt hvad jeg har brug for. Derfor prøver jeg med denne.

Jeg håber at det er venligt ment at du skriver til mig så mange gange, men jeg synes jeg pænt har givet besked om at jeg prøver en anden løsning og det håber jeg også at du vil acceptere. Det første svar jeg skrev til dig, da gjorde jeg os opmærksom på, at hvis jeg fandt ud af at den løsning jeg i første omgang arbejder på, ikke virker optimalt, så kan det være jeg tager kontakt til dig.. Men i denne omgang behøver du ikke presse mig mere - hverken i denne debat eller via private beskeder - heller ikke selvom det er venligt ment! :)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt skriver du også - privat - at prisen er 220 kr. i timen for hjælp (efter de første 10 bilag) Med den løsning jeg har startet er prisen inkl. support. Med 220 kr. i timen kommer jeg hurtigt op på en udgift det er større end 600 kr. pr. år!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Carina Vestergaard:
I øvrigt skriver du også - privat - at prisen er 220 kr. i timen for hjælp (efter de første 10 bilag) Med den løsning jeg har startet er prisen inkl. support. Med 220 kr. i timen kommer jeg hurtigt op på en udgift det er større end 600 kr. pr. år!

Og med alt respekt - så får du altså meget lidt hjælp til under 1.000,- om året.

Jeg foreslår du starter med et gratis regneark og styrer dit lager og fakturering i det program.

Eller henter en gratis Summasummarum, ( eller vist nok måske 9xx,- ) som giver dig pakken.

Husk nu på at de vigtige ting i din forretning er at have styr på lageret og din økonomi, og det må godt koste nogle penge så det ikke løber af sporet.

Lad være med at brug for meget tid på om det er 200 eller 320,- kr, men tænk nu mere på at få afsat og solgt dine varer , så kan du hurtigt tjene den difference hjem - det er jeg helt sikker på med det gå på mod.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 43
Fra  NicolePiper Designs Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carina

Vi har selv valgt at bruge summasumarum fra vismavendo, her betaler du et engangs beløb på omkring 4.000 kr og så er det altså dit program for livet, det er nemt at komme igang med og det har en standart platform som alle kan være med på, lagerstyring og fakturering ligger inde i programmet så du skal ikke til at inkorporere noget, alle konti kan du selv ændre navne på og tilføje nye efterhånden som du for brug for det, med i prisen er også et års support så du kan ringe ind til visma og få hjælp

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Smith:
Lad være med at brug for meget tid på om det er 200 eller 320,- kr, men tænk nu mere på at få afsat og solgt dine varer , så kan du hurtigt tjene den difference hjem - det er jeg helt sikker på med det gå på mod.

Præcis - og mange tak ;)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Fuglsang Møller:
Vi har selv valgt at bruge summasumarum fra vismavendo, her betaler du et engangs beløb på omkring 4.000 kr og så er det altså dit program for livet, det er nemt at komme igang med og det har en standart platform som alle kan være med på, lagerstyring og fakturering ligger inde i programmet så du skal ikke til at inkorporere noget, alle konti kan du selv ændre navne på og tilføje nye efterhånden som du for brug for det, med i prisen er også et års support så du kan ringe ind til visma og få hjælp

Det er også rigtig fint, men der går rigtig lang tid inden jeg har tjent 4000 kr. ind - så i første omgang må jeg starte med noget billigere. På sigt kunne dette godt lyde som den helt rigtige løsning. Indtil videre har jeg kun postet penge i firmaet - som jeg ikke forventer bliver andet end en fritidsbeskæftigelse resten af levetiden ;) Hvilket også er en del af grunden til at jeg ikke skal smide flere penge ind end højest nødvendigt. Indtil videre har det kostet mig ca. 20.000 kr. + og det skal ikke koste mere end det. ;)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)