Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på side :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nogle af jer flinke og dygtige folk, som kan give mig feedback på www.kbhvandski.dk 

Skulle der være nogle seo mennesker, vil vi meget gerne have feedback på vores interne seo i koden :)

Tusind tak!!!

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg synes overordnet i har fået et flot design sat sammen. Det store billede i midten er dog lidt for meget komprimeret. Kvalitets-mæssigt giver det ikke det bedste førstehånds-indtryk ;) Har i prøvet at tjekke hvordan siden fungerer på en smartphone? På min fungerer hjemmesiden ikke helt så godt, i og med jeg skal scrolle til højre for at se hele siden. Måske skulle prøve at designe siden med "Responsive Design" i tankerne? :)

Ellers flot arbejde! 

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der bliver nævnt giver kvaliteten på det store billed desværre en lidt "dårlig" start, for selve siden syntes jeg er flot bygget op.

Måske en detalje, men er heller ikke fan af en @gmail som ens firma navn, hellere kontakt@kbhvandski.dk fx.

Begynder jeg at klikke rundt syntes jeg dog det bliver meget rodet:

Fx dette billed, hvor jeg har en menu under/til venstre for teksten jeg kan klikke på. Lige over teksten har jeg også en menu jeg kan bruge der fylder 4 store linier. Og så oven over den har jeg endnu en menu på 2 linier der har punkter.

Syntes dette virker meget rodet, og bestemt ikke gør det nemmere at finde info.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise.

Jeres hjemmeside har mange flotte elementer, specielt forsidefotoet er godt blikfang. Der er også mange smarte elementer, men nogle af dem er lidt Karl-smarte, hvor I går på kompromis med funktionaliteten.

Jeg har lavet en kort video med feedback og forslag. Klik på linket herunder.

">Feedback på kbhvandski.dk

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har lige kigget et smut på din hjemmeside, og som almindelig, som ikke har den store forstand på design, som selv har søgt gode råd her inde, kan jeg rigtig godt lide det, jeg synes der er rigtig gode blikfang, og jeg kan personlig godt lide den er lidt anderledes i forhold til menuen. 

det eneste er. jeg synes også med hensyn til din email. lav en email med domænenavn det virker meget mere profesionelt og folk stoler mere på det. da i også sælger til firma arrangement. måske et synligt cvr. nr.? da dette er giver lidt mere troværdig. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise

Jeg deler de synspunkter, som allerede er blevet fremsat.

Overordnet set er jeg ikke videre begejstret for dit website. Helt grundlæggende ser det ikke professionelt ud (problemer med grafik, funktionalitet, æstetik, signalværdi etc.). Det er måske heller ikke tvingende nødvendigt, men det sender et stærkt signal til de besøgende, som ikke bør negligeres.

Hvis jeg var blevet tildelt den spændende opgave at designe et website for en vandskiklub, ville jeg som det første kigge ud over landets grænser og undersøge, hvordan man mon har løst den opgave rundt om i verden.

Lidt inspiration fra udlandet:

http://www.sydneywaterski.com.au/

Hvis ikke inspirationsrejsen giver gevinst, ville jeg, afhængigt af min økonomiske formåen, kontakte et webbureau eller købe et færdigt tema. Der findes mange flotte temaer til eks. Wordpress, som kan erhverves for under 500,-.

Uanset hvad, ville jeg vælge et website, hvor billeder og video i skøn forening (i HD format) udgjorde kernen i blikfanget.

Alt afhænger dog af, hvilket primære formål jeres website tjener.

venlig hilsen

Wazza

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en rigtig pæn side der tjener sit formål. Den loader hurtigt og og er nem at finde rundt på...

Det eneste man måske kan sætte på den er at logoet går ned over menuen til venstre når man scroller ned - det kan godt være et irritationsmoment ;-)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside, ingen tvivl om det.

Men... synes godt nok den er rodet at finde rundt på. Der er menuer og knapper alle vejne, der hopper rundt når man klikker rundt på siden. 

Og, så synes jeg at det lille tekstvindue er... for lille... der står relativt meget tekst og det bliver svært at overskue i det lille vindue.

Call to Action: Ja, jeg kan faktisk ikke finde den... hvad vil i gerne have de besøgende til at gøre? Skal de ringe til jer? Sende jer en email? Uanset hvad, så er det slet ikke tydeligt nok. Få det slået fast for den besøgende med 7-tommer søm, hvad de skal gøre for at kontakte jer og booke det i gerne vil have dem til at booke. 

\Mikkel

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt blikfang på hjemmesiden - Men desværre også for komprimeret et billede.

Jeg er enig med størstedelen af ovennævnte kommentarer, især mht. firma e-mail fremfor gmail.

Klikker man på 'GALLERI' ryger man væk fra sidens oprindelige design og ind på en meget kedelig galleri-side


Hvad med at sætte en wordpress side op og købe/lave et lækkert tema dertil?  

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)