Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trofaste Amino'er - må vi få nogen fede idéer og input fra Jer?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  PurpleCow webbureau Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Så er tiden kommet til at vores kære website skal skiftes ud - og det bliver selvfølgelig med et responsive webdesign: Se www.purplecow.dk

Da vi gennem årene har fået en del kunder gennem Amino - og stadigvæk gør det, vil vi selvfølgelig gerne høre hvad i specielt kigger efter når i er inde på et webbureau's website.

Vi synes stadigvæk det er sjovt, at hjælpe iværksættere i gang med en funktionel, brugervenlig, grafisk iøjefaldende og konverterende side, så selvom vores fokus

område er større kunder, vil vi ikke miste vores trofaste Amino'er Geeked

1. Hvad ligger i mest mærke til på forsiden og fungerer elementet som forventet?

2. Hvis du kunne vælge 3 ting du ville lave om på websitet, hvad ville det så være?

3. Hvad synes i overordnet om siden?

Vi glæder os til at høre jeres meninger.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke var: wordpress template! og det får mig samtidigt til at tænke: De skal sagtme ikke lave min side, for hvis de ikke kan lave deres egen side fra bunden, hvad kan de så lave for mig. Derfor ville jeg prøve at bevæge mig væk fra det (i mine øjne) template lignende design, og i stedet lave noget der er mere unikt.

Derudover kan jeg ikke lide den sorte bar øverst, den er kun med til at understrege ovenstående indtryk

For det tredje så synes jeg billedet er alt for stort, jeg bryder mig ikke om at skulle scrolle for at finde ud af om der er noget tekst som er værd at læse, så jeg ville rykke teksten længere op således at brugeren kan nå at læse nogle linier inden det er nødvendigt at scrolle.

Håber I kan bruge mine tanker, og ellers så er det også fint. Det er jo kun tænkt som konstruktiv kritik :)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uha Uha Uha...

Enig med Rasmus, men det allerførste som slog mig er det nærmest tyvagtig misbrug af Purplecow navnet - jeg er stor fan af Seth Godin og synes det er skamløst at kalde sit site det samme som én af verdens førende forfattere (indenfor den genre!) - og at det skulle være et tilfældigt valgt navn er jo 100% usandsynligt.

Og så har jeg ikke engang kigget på din side endnu - men har på fornemmelsen af hvad jeg kan forvente - så det gider jeg ikke..

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gøre noget som skiller jeres side ENDNU mere ud fra mængden - altså en "purple cow" - siden virker lidt for mainstream lige nu til at man tager "purple cow" filosofien helt alvorligt.

Jeg ville nok kigge lidt rundt og se hvad "alle andre gør" og så gøre det modsatte.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  PurpleCow webbureau Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Rasmus,

Tak for dine svar:) Jeg er dog forundret over dine kommentarer, da vores site er designet og programmeret fra bunden - og ikke engang i Wordpress.

Konstruktiv kritik er rigtig godt og også baggrunden for dette indlæg. Men det er lidt useriøst, at du ikke har højreklikket og trykket "vis kildekode", inden du konkluderer det er Wordpress og et template. Scroll informationen kan vi bruge til noget - og tage med i overvejelserne. God weekend Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lav nogle pris eksempler, det er brugbart for kunden at vide hvilket prisleje jeres produkter ligger i.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er fantastisk! Mere af det...

:) Kim

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kenneth,

Jeg tror, du skal læse hans indlæg endnu en gang.

" Derfor ville jeg prøve at bevæge mig væk fra det *****(i mine øjne) template lignende design*****, og i stedet lave noget der er mere unikt."

Jeg er i øvrigt enig i Rasmus' betragtning.

Samtidigt synes jeg, det er super fedt med videoen med jeres referencer, men jeg kunne som supplement godt tænke mig en konkret liste af en art, så man får et bedre overblik og indblik i, hvad der er lavet af arbejde for de forskellige kunder.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre. Jeg begejstres aldrig over et gennemsnitligt template. Fint nok for dem, der ikke forventer så meget mere, men jeg tror, at I udelukker alle de potentille kunder, der ønsker et website med mere personlighed.

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik åbenbart ikke udtrykt mig helt klart nok, jeg påstår ikke at siden er lavet i wordpress, men siger blot at det er den første tanke der poppede op i mit hoved. Da jeg åbenbart ikke er alene om at synes siden er ret template agtigt, så synes jeg det er noget du skal tage seriøst, med mindre du forventer at dine kunder tjekker din kildekode for derefter at kontakte dig?!?

Som webbureau mener jeg at du skal fremvise at du kan lave noget ekstraordinært, noget der skiller sig ud og noget der viser Jeres kompetencer. Det synes jeg ikke den nuværende side gør, den viser måske nok at du/I kan kode, men ikke at I kan tænke originalt (i mine øjne).

Og så må jeg give Morten ret, purple cow navnet får mig straks til at tænke på Seth Godin, men i modsætning til ham så kan jeg leve med sammenligningen, så fremt I viser at I faktisk kan levere en "purple cow", noget som folk studser over, noget de vil fortælle deres venner om. Purple Cow er i mine øjne en af de bedste marketing bøger i nyere tid, så hvad kan I lave til Jeres purple cow, og hvordan fortæller I det på siden.

F.eks. så er ko referencen som Kim fremhæver værd at arbejde videre med, og måske fremhæve lidt mere.

Og det ser jo ud til at du har rigtigt gode referencer, men jeg så dem aldrig i første omgang fordi det var en video, havde det været i tekst og billede havde jeg med det samme opfanget dem, så det vil jeg overveje at putte nedenunder videoen. Endvidere er der den finte med at video skal køre i fuld skærm for at man får indblik i hvilke referencer i har, kunne det ikke laves på en anden måde, så man kan se det selv når man kører videoen direkte på Jeres side uden fuldskærm?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)