Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop, hvor jeg sælger kunst

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlie. Tak for dit fyldige svar. Jeg er helt enig i det banner, men det er en begrænsning i den template, jeg bruger. Jeg arbejder på sagen ved at arbejde med artesteer.

Det andet du skriver vil jeg helt klart gøre noget ved.

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul. Super godt med den video tusind tak. Ja og den bekræfter mig da i at jeg skal have en anden web-shop. og det kan jeg se ud af de andre kommentarer,, at det er jeg ikke ene om at mene.

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til alle for de gode svar, og Thomas du skal ikke beklage de hårde ord, for når de er rigtige, er det sådan noget, der får tingene til at flytte sig. Jeg er helt klar over, at det hedder ny web shop, og der er noget at gå i gang med.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle, tillykke med hjemmesiden :) 

For det første er det 'svært' at finde frem til webshoppen vha din originale side. Derudover er det et meget utraditionelt domæne som ingen kan huske. 

Derudover trænger siden til en ordenlig omgang SEO.

Dine site titles er intet sigende og meta description er identiske på alle sider.

Dine links er fortæller ikke noget om hvad man kan finde på siderne.

Fra startsiden af webshoppen til at man kan finde en call to action knap der medfører køb er det 3! klik, det er alt for meget! Gør det muligt at købe udvalgte produkter på forsiden

Du har ingen information side om hvad i sælger, hvad kvalitet, hvem er i, og hvorfor skulle man betale  7000 kr for et maleri hos jer? 

Hvorfor tager i ikke imod dankort

Det var det jeg lige havde at bidrage med på 5 minutter, håber du kunne bruge det :) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren. Nu har jeg set video og læst på siden, du linkede til, og har lige et spørgsmål. Kan woocommerce integreres i den hjemmeside, jeg har lavet, eller skal man have den bagved i et andet theme?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du nu sidder sådan en fredag aften og tænker; "Ny shop, det er jo fuldstændig uoverskueligt". Så må du gerne tage fat i mig, der er flere af dine billeder, som jeg synes er meget inspirerende - og jeg ville ikke være ked af en byttehandel :)

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon. Tak for dit svar.Det du skriver her, er det mht webshoppen eller hele min hjemmeside ?

Simon Kragh:

Dine site titles er intet sigende og meta description er identiske på alle sider.

Dine links er fortæller ikke noget om hvad man kan finde på siderne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Det er mest hæftet på din webshop, men begge dine webshops har massere af muligheder for forbedringer SEO mæssigt :-) 

Mvh.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg mene at det er muligt at integrere den i din nuværende side, uden det vil give dig den store hovedpine.

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Hvis du nu sidder sådan en fredag aften og tænker; "Ny shop, det er jo fuldstændig uoverskueligt". Så må du gerne tage fat i mig, der er flere af dine billeder, som jeg synes er meget inspirerende - og jeg ville ikke være ked af en byttehandel :)

Hej Thomas. Det vil jeg bestemt overveje Big Smile

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)