Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop, hvor jeg sælger kunst

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Mastrup:
Umiddelbart vil jeg mene at det er muligt at integrere den i din nuværende side, uden det vil give dig den store hovedpine.

Det lyder godt. Jeg så også en video om wordpress  ecommerce, som ser lidt enklere ud. Er det ene at foretrække frem for det andet?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig arbejdet med Wordpres eCommerce - Så jeg må være dig svar skyldig på den konto :)

Fra Skibby
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Fra  HBH-Art Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Hvis du nu sidder sådan en fredag aften og tænker; "Ny shop, det er jo fuldstændig uoverskueligt". Så må du gerne tage fat i mig, der er flere af dine billeder, som jeg synes er meget inspirerende - og jeg ville ikke være ked af en byttehandel :)

Hej Thomas. Jeg har tænkt og kigget på din hjemmeside, som ser rigtig god ud.
Det kræver meget tid for mig at lave en hjemmeside, så hvis jeg kunne male mig fra det, ville det ikke være dårligt. Og så har jeg en masse spørgsmål:

Kræver denne løsning en ny hjemmeside eller et ekstra domæne, eller kan den køres sammen med min eksisterende side, som også har den vigtige blogfunktion?

Siden skal fremstå som en god fremvisning af malerier og skulpturer, hvor der så oveni er en nem mulighed for at købe. Siden skal ikke først og fremmest signalere web-shop. Er det noget, som kan lade sig gøre?

Lige nu går mit største salg via direkte kontakt til folk, som har fundet mig på nettet og så ser malerierne i virkeligheden. Men det kunne der måske laves om på.

Hvad med betalingsdelen?. Nu har jeg et pay pal system. Kan det overføres?

Og så dukker der sikkert rigtig mange andre spørgsmål op efterhånden.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)