Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesiden har kørt i et år, nu er det tid til feedback, hvad kan jeg ændre/gøre bedre?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa Aminoer

Jeg driver en Event virksomhed i Aalborg området. Min nuværende hjemmeside har kørt i et år. Mine medarbejdere syntes siden er kedelig og gammeldags. Jeg overvejer at lave nyt design til min side, men vi lige hører hvad i syntes om min nuværende hjemmeside?

Hvad er godt hvad er skidt med hensyn til brugervenlighed?

Hvad med SEO er jeg helt på røven her eller?

Du finder min hjemmeside her www.funcenter.dk

Modtager alt feedback med kyshånd

Hilsen Jan 

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Et nyt design virker tiltrængt ;-) 


Mht SEO.

Sørg for at gøre mere brug af h1,h2,h3 tags osv så Google ved hvad de vigtige punkter er på dine sider.

Få kigget lidt på dine loader tid, benytter du cache på din side? Load tider er også vigtige for SEO.

Få skrevet noget mere tekst generelt. Det ser heller ud til du har helt styr på hvilke(t) keywoard du fokusere på? 

Sørg for at brug CSS på alle dine elementer, det komprimere din kode og dermed load tid.

Sørg for at få udfyldt alle "alt=" på dine billeder.

Det jeg lige faldt over på 2 minutter, håber du kan bruge det - hvis du har nogen spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at spørge :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar og dine indputs

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Med al repsekt og uden jeg håber det lyder for hårdt vil jeg mene at du bør få lavet siden om helt fra bunden, hvis du ellers har økonomi til det. - Siden halter rigtig meget på stort set alle aspekter man kunne komme med kritik på.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa jeg værdsætter alle konstruktive kritik punkter. Kan du give et par konkrete ting hvor det halter så er det lidt nemmere for mig at forholde mig til det.

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Grunden til at jeg ikke gik i detaljer er at sådan ca. alt på siden halter.. Tager man SEO briller på er den håbløs, tager man Design/UX briller på er den håbløs, kigger man optimering i forhold til Call To Action er den håbløs osv.

Beklager de lidt hårde ord, men det er nu engang den bedste "hjælp" jeg kan komme med i denne sammenhæng. :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, jeg tager punkterne med til min web udbyder og ser hvad jeg kan gøre. Og helt fint med hårde ord, så er tingene nemmest at forstå

- jan

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par ting, jeg falder over:

Baggrunden stjæler opmærksomheden. Du må hellere vælge en ensartet/-farvet baggrund og så anbringe af fotoet af en "maskeman" på selve den indholdsmæssige del.

Noget andet er din advarsel om cookies. Det er fint, at du advarer folk, men advarslen kan godt gøres mere anonym og stadig falde inden for lovgivningens rammer. Advarslen virker som blikfang og stjæler kundens opmærksomhed, så den virker distraherende.

Der findes en kontaktside, og det er udmærket, men du mangler en Om os til at fortælle om teamet bag funcenter.dk.

PÅ kontaktsiden står der et sted:

"Udfylder du formuleren nedenunder, får du tilsendt en bekræftigelse, modtager du ikke denne har du skrevet din e-mail forkert i formularen."

Det kan gøres kortere (og hurtigere at læse):

"Udfyld formularen og tryk Afsend. Får du ingen bekræftelse kan det skyldes, du har tastet forkert emailadresse."

Bare et par forslag.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis budgettet ikke er kæmpe stort vil jeg anbefale dig at tage et kig på nogle af de mange wordpress templates der findes rundt omkring. Her får du moderne og tidsvarende design samt ordentlig og SEO optimeret kode, til meget få penge. På flere af dem kan du komme igang med en template + installation + hosting for 159$

- Tjek www.templatemonster.com 

Her et par hurtige forslag:

http://www.templatemonster.com/demo/45518.html

http://www.templatemonster.com/demo/45268.html

http://www.templatemonster.com/demo/45263.html

http://www.templatemonster.com/demo/45393.html

http://www.templatemonster.com/demo/45547.html

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for jeres inputs, der er mange gode, og i har ret i advarslen er meget markant. Jeg hover fat i min web udbyder og går igang med arbejdet. Mange tak for hjælpen

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)