Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop skal jeg vælge?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marie, 

Jeg vil anbefale Wordpress, med dertilhørende WooCommerce - Systemet er brugervenligt, og derfor nemt at vedligeholde for dig. 

Mvh, 

Frederik - Retromedia.dk

Fra Hedehusene
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 12
Fra  https://hafsahfarooq.com/ Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maire

Jeg har lige åbnet en webshop og har valgt dandomain. De har både standard shop-løsninger eller man kan vælge en af deres samarbejdspartnere. Dyngby.com stod for at lave min webshop og jeg er ret glad for resultatet. Se den evt. her: www.x2nails.dk.

  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne da godt tænke mig en flok gode argumenter, for at holde sig til en hosted løsning. Hvis vi nu tager DanDomain så ser det nogenlunde sådan her ud rent økonomisk:

De faste omkostninger pr. måned.

Shopløsning kr. 299,-
Betalingssystem kr. 99,-
Produktkonfigurator kr. 99,-
Fakturamodul kr. 99,-
Mobilmodul kr. 99,-
Avanceret designer kr. 99,-
Egne sider kr. 49,-

Samlet kr. 840,- pr. måned (eller ca. kr. 10.000,- årligt)

Ud over det så skal du have udarbejdet et design - du kan købe færdige "skins" som ligger på ca. kr. 5.000,- mit bud er dog, at du alligevel får brug for ekstra hjælp omkring tilpasning, så afsæt et par tusinde ekstra til det. Du er så havnet på ca. kr. 17.000 for det første år - og 10.000 årligt til evig tid.

Jeg synes lidt, at tiden er løbet fra den slags løsninger. At snakke om det økonomisk bliver mere kostbart med open source, det holder ikke i min bog.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)