Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påvirker CVR-kunderne?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg,
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er derude!

Jeg spekulerede om nogen af jer har erfaringer med, om CVR kan have en påvirkning på kunderne, altså om de helst vil købe de steder, som er CVR-registreret? Håber i forstår, hvad jeg mener. Smile

En anden lille ting er, om det er muligt, at blive CVR-registreret, når man er i gang med det hele, og man kan se, at ens omsætning er på vej til at blive mere end 50.000 kr.? 

På forhånd tak!

Mvh. Emil

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil :
Jeg spekulerede om nogen af jer har erfaringer med, om CVR kan have en påvirkning på kunderne, altså om de helst vil købe de steder, som er CVR-registreret? Håber i forstår, hvad jeg mener. Smile

Har prøvet at teste det og der var ingen forskel. Men der skal nok være nogen der har en anden mening.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil :
eg spekulerede om nogen af jer har erfaringer med, om CVR kan have en påvirkning på kunderne, altså om de helst vil købe de steder, som er CVR-registreret? Håber i forstår, hvad jeg mener. Smile
Tror det afhænger meget af det man sælger eller udfører. Det har også betydning om man sælger til private eller til firmaer. Firmaer kan trække momsen fra, for private bliver man bare dyrere når man lægger moms på. Det er vel en af grundene til at man SKAL registreres hvis man burde kunne forud se over 50 t på 12 mdr

Emil :
En anden lille ting er, om det er muligt, at blive CVR-registreret, når man er i gang med det hele, og man kan se, at ens omsætning er på vej til at blive mere end 50.000 kr.? 
Ja - men hvis du burde ha kunnet indse at du kom over 50.000 på 12 mdr i træk, så vil du blive sat i moms og bod af alt det der lån inden du registrerede dig, i forhold til 12 mdr. Det er ikke som sådan en bundgrænse man kan udnytte - læs mere om GRÆNSE FOR REGISTRERING

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har selvfølgelig noget af gøre med ydelsen, men i en webshop fx. Føler jeg bare lidt mere sikker ved at handle :)

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)