Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale mig et webhotel

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har personligt lige skiftet fra Meebox til Unoeuro.

Meebox havde i min verden nogle udfordringer som ikke drejede som om selve webhotellet. Selve webhotellet og supporten er super godt.

Unoeuro har jeg været glad for de få dage jeg har haft dem indtil nu. Deres support svare 24/7 indtil videre. Mine små hjemmesider kan sagtens køre på unoeuro og har ikke oplevet problemer med det.

Hvis det større ved jeg ikke :)

Fra Valby
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 109
Fra  www.adwise.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem jeg har været mest tilfreds med indtil nu, det må være gigahost, super enkelt og kører stabilt. Mener faktisk du kan have alle de domæner du vil hostet hos dem.

Har prøvet både meebox, one.com og surftown men min favorit er stadigt gigahost.

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox, har haft det i 4år. De har hjulpet mig ekstrem meget, fra hacker angreb til mail problemer. Aldrig har jeg prøvet noget ligende så godt. Kom selv fra surftown og fik det jeg havde hos surftown hos meebox til den halvepris! Plus bedre support. Og har hjulpet 2 andre virksomheder til at rykke derhen, hvilket har gjort dem glade.
Jeg har lige nu flere hjemmesider hos dem. F.eks mit nyeste projekt: NiftyCoding.com

Dvs giver de ofte rabbatter på upgraderinger osv.

Min største side hos dem havde 1000 unikke besøg dagligt, det kørte glidende. Det fede ved meebox er de ændre ting efter kunders ønsker, virksomheder der lytter til kunderne har jeg stor respekt for. Dvs har de indbygget shop plugins som presta. Også står de også bag speedgaming, bedst anmelder roste game servere

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har Unoeuro, som virker super godt for mig :) Du kan jo kigge på deres hjemmeside ;)

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Er selv lige skiftet fra one.com til unoeuro.com hvorfra jeg kører en prestashop. Og kan kun sige jeg er tilfreds.
Kim
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at tage et kig her og her, som viser hhv 4.700 og 10.600 tråde med anbefalinger at webhoteller. Her vil du se at de samme 4-5 lavprisudbydere går igen.

- Emil

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:

Prøv at tage et kig her og her, som viser hhv 4.700 og 10.600 tråde med anbefalinger at webhoteller. Her vil du se at de samme 4-5 lavprisudbydere går igen.

- Emil

Don't be silly!

Søge funktion? Hvad skal man dog bruge det til? Stick out tongue

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug evt. denne kuponkode der giver 10% rabat på webhoteller hos Meebox: 10pct

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Cristian Ryborg:

Jeg er på udkig efter server der ligger i danmark :) 

UnoEuro's servere står også i Danmark :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Østjylland
Tilmeldt 9. Aug 06
Indlæg ialt: 89
Fra  Sprog og Kontor Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad er jeres erfaringer med Web10?

MCS Foreningen (Foreningen for Duft- og Kemikalieoverfølsomme), som jeg er formand for, bruger p.t. Web10 efter at have fået ny hjemmeside i WordPress - og vi er mildt sagt ikke imponerede af "præstationerne" hos Web10.

UnoEuro ser ud til at være et godt bud på en ny udbyder for foreningen.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)