Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 27 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

lars.jensen:
Kan man godt forvente og bruge rigtig meget tid på dette her, før det giver pote?

Kommer an på hvad du bruger tiden til. Min lillebror fik et salg efter få dage. Men han var også meget aktiv med at få smidt artikler op.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, jeg droppede lige campinggrej.dk - og har i stedet startet manwise.dk - Men den tror jeg også bliver lidt sjovere. Kig forbi, og kig også gerne forbi facebook-siden - Der er garanti for store bryster ;)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror at de fleste herinde ender med at have smidt ret mange timer i deres side inden det for alvor giver noget Smile

 - Har andre oplevet at det kan tage 1+ uge at blive godkendt til en bestemt butik ? 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det på partner-ads? Så er der nogen der er RIGTIG sløve. Send dem evt. en mail, og bed dem tage et kig. Jeg tror ikke at de automatisk får besked om ansøgninger, og selv skal logge ind og tjekke.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Tror at de fleste herinde ender med at have smidt ret mange timer i deres side inden det for alvor giver noget Smile

 - Har andre oplevet at det kan tage 1+ uge at blive godkendt til en bestemt butik ? 

Selvfølgelig. Det er kun Ponzi-scheme der giver kassen over natten.

Du kan komme ud for nogen annoncører som er meget picky med, hvem de vil tillade i sit affiliate program. Det er noget man må tage med sig, eller prøve lykken et andet sted. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nybegynder indenfor affiliate marketing-feltet og har flere gange studset over at folk skriver ting som "Har lavet 7 salg indtil videre". 

Hvad mener i med det?

Hvis vi eks. siger at jeg har et affiliate site hvor jeg skriver om fiskeri, hvordan laver man så et salg?

Forstår ikke rigtig det med et affiliate site der kan lave salg?

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne også godt forestille mig, at der muligvis er nogle af annoncørene der holder lidt ferie pt. Det i al fald tiden til det.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Jeppesen:

Jeg er nybegynder indenfor affiliate marketing-feltet og har flere gange studset over at folk skriver ting som "Har lavet 7 salg indtil videre". 

Hvad mener i med det?

Hvis vi eks. siger at jeg har et affiliate site hvor jeg skriver om fiskeri, hvordan laver man så et salg?

Forstår ikke rigtig det med et affiliate site der kan lave salg?

Med affiliate linker du til produkter eller webshops med et specielt link. Hvis folk klikker på det link, og køber noget, så har du "lavet et salg".

Så hvis du skriver om fiskeri, kan du linke til fiskestænger, ruller, fodder, kroge, tøj og andet i den dur.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Jeppesen:

Jeg er nybegynder indenfor affiliate marketing-feltet og har flere gange studset over at folk skriver ting som "Har lavet 7 salg indtil videre". 

Hvad mener i med det?

Tag et kig på en af mine sider her træningsudstyr til hjemmet, så vil du se en masse tekstlinks, hvor jeg linker den besøgende videre til en webshop, som jeg er affiliate for, via et affiliate-link.

Hvis de så vælger at købe noget på webshoppen, efter at være kommet til webshoppen via et af mine links, så tjener jeg en procentdel af salget.

That's affiliate - Håber det gav mening Smile.

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Grønlund:

Morten Jeppesen:

Jeg er nybegynder indenfor affiliate marketing-feltet og har flere gange studset over at folk skriver ting som "Har lavet 7 salg indtil videre". 

Hvad mener i med det?

Tag et kig på en af mine sider her træningsudstyr til hjemmet, så vil du se en masse tekstlinks, hvor jeg linker den besøgende videre til en webshop, som jeg er affiliate for, via et affiliate-link.

Hvis de så vælger at købe noget på webshoppen, efter at være kommet til webshoppen via et af mine links, så tjener jeg en procentdel af salget.

That's affiliate - Håber det gav mening Smile.

-Mads

Har du så fået en aftale med f.eks. Wupti.com ved at kontakte dem direkte eller er det igennem hjemmesider som Partner-ads?

Side 27 ud af 76 (758 indlæg)