Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 28 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Jeppesen:
Har du så fået en aftale med f.eks. Wupti.com ved at kontakte dem direkte eller er det igennem hjemmesider som Partner-ads?

Lige med Wupti er det via partner-ads, hvilket i øvrigt er der, jeg finder flest af mine annoncører. I enkelte tilfælde er det fra tradedoubler.

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Jeppesen:
Har du så fået en aftale med f.eks. Wupti.com ved at kontakte dem direkte eller er det igennem hjemmesider som Partner-ads?

Det nemmeste er partner-ads, mener faktisk at de har wupti ved partner-ads

Ang. dem der snakker om det tager lang tid før man ser resultat, så ja. Jeg har endnu ikke sat mit primære indtægts kilde op på siden, og derfor har jeg kun tjent omkring 10 kr. på et par klik.

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er på tradetracker.com jeg venter på godkendelse, og kan se den stadig står under "Evaluering" ...

Satser på at det lykkes engang i næste uge så Smile

 - Er der nogle af de lidt mere erfarne Affiliate folk der har tid/lyst til at kigge på min side, og fortælle om jeg er helt galt på den med opbygning, placering af links osv ? ... Meget gerne over PM eller Skype.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

SLET GERNE - Dobbeltpost.

.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Kristensen:
 - Er der nogle af de lidt mere erfarne Affiliate folk der har tid/lyst til at kigge på min side, og fortælle om jeg er helt galt på den med opbygning, placering af links osv ? ... Meget gerne over PM eller Skype.

Hvorfor ikke lave et indlæg under 'Giv mig feedback på mit website/webshop', og så få flere folks mening?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

lars.jensen:
Kan man godt forvente og bruge rigtig meget tid på dette her, før det giver pote?

Kommer an på hvad du bruger tiden til. Min lillebror fik et salg efter få dage. Men han var også meget aktiv med at få smidt artikler op.

NÅr du så siger salg, mener du så at der var kommet et salg gennem partner ads ?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ik, om jeg har indberettiget for August? Jeg får nemlig hele tiden nedenstående besked:

"Du har ikke tilstrækkelige rettigheder til at se denne side."

Men ler-guiden.dk har 0,00 kr efter Juli mdr!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Henrik Kristensen:
 - Er der nogle af de lidt mere erfarne Affiliate folk der har tid/lyst til at kigge på min side, og fortælle om jeg er helt galt på den med opbygning, placering af links osv ? ... Meget gerne over PM eller Skype.

Hvorfor ikke lave et indlæg under 'Giv mig feedback på mit website/webshop', og så få flere folks mening?

Ender jeg nok også med, men derfor kunne det ske at man kunne få råd fra en med direkte erfaring i affiliate, placering af links fx og lign. Hjælper selvfølgelig tilbage med det feedback eller lign jeg nu engang kan.
 - Kan pt stadig ikke logge ind, men www.kameravalg.dk har også kun været en udgift og tidsrøver pt Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Jonas:

Henrik Kristensen:
 - Er der nogle af de lidt mere erfarne Affiliate folk der har tid/lyst til at kigge på min side, og fortælle om jeg er helt galt på den med opbygning, placering af links osv ? ... Meget gerne over PM eller Skype.

Hvorfor ikke lave et indlæg under 'Giv mig feedback på mit website/webshop', og så få flere folks mening?

Ender jeg nok også med, men derfor kunne det ske at man kunne få råd fra en med direkte erfaring i affiliate, placering af links fx og lign. Hjælper selvfølgelig tilbage med det feedback eller lign jeg nu engang kan.
 - Kan pt stadig ikke logge ind, men www.kameravalg.dk har også kun været en udgift og tidsrøver pt Smile

Jeg vil da gerne kommenter, selvom jeg ikke er erfaret affiliate mand endnu :)

Det første jeg tænkte var:

Hvorfor Coolstuff banner? De har meget lidt inden for kamera verden, og er måske ikke så relevante?

Kiggede derefter på indholdet, og faldt over din mobilkamera artikel. Hvad med at tilføje nogle affiliate link til nogle produkter? Dette gælder også alle de andre steder, det er nemlig de sidder folk lander på fra google, og det er dem der skal sælge, så hjælper det jo ikke de går ud på google og søger efter kameraet?

Det var lige de hurtige spørgsmål fra mig, men siden er pæn og enkelt. Tror det kan blive en rigtig fin side :)

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Side 28 ud af 76 (758 indlæg)