Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2013 - Først til 50.000 kroner med affiliate marketing og Adsense

Side 7 ud af 76 (758 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:
Hvis min side omhandler hjælp til "Valg af XX produkt" .... Vil i så bare lade siden være synlig mens man tilføjer tekst under hver katogori, eller vil det fungere bedst at have den stort set færdig inden man gør den synlig ?

Du kan lige så godt få smidt noget indhold op på siden, efterhånden som du skriver det. På den måde kan Google komme i gang med at crawle din sides indhold, finde ud af hvad det handler om og dermed få din hjemmeside opad i søgeresultaterne på Google (hvilket er et af formålene med det hele) :).

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svaret, det vil jeg prøve ....

Nu blev der da oprettet lidt menu punkter samt tilføjet en ~3000 ord på siden, så må der tilføjes hen af vejen, samt komme billeder på og måske film hvis jeg kan finde ud af det.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg deltager ikke selv, da jeg har travlt med en masse andre produkter. Dog glæder jeg mig rigtig meget til at følge konkurrencen, og se hvor længe der går, før der bliver kåret en vinder. Held og lykke til alle deltagere! 

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, sidder og bliver lidt i tvivl; Jeg tilmeldte mit site i forgårs. Jeg har så lige været inde på affiliatedm.dk igen, og den viser mig stadig tilmeldingsformularen - Oplever andre også det, eller er det fordi, mit første forsøg på at tilmelde mig er gået helt skævt?

-Mads :)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads: Selv når man er tilmeldt ser man blot formularen lige nu. Systemet er klar at køre til første indberetning her om lidt, men for nu er blot formularen synlig for alle.

Jeg har modtaget din tilmelding - du er med. :-)

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt at høre, troede da lige jeg havde lavet en fejl også Big Smile .... 

Pokkers også at ferien er slut nu, og den blev brugt til flytning, så må der ses på hvor tit der kan blive tid til at få skrevet en masse tekst osv ...

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halfdan

For et par dage siden tilmeldte jeg www.Bedstemobil.dk, men når man logger ind med bruger og adgangskode skriver den "du har ikke tilstrækkelig rettigheder til at se denne side"

Er jeg tilmeldt eller hvorledes?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Hej Halfdan

For et par dage siden tilmeldte jeg www.Bedstemobil.dk, men når man logger ind med bruger og adgangskode skriver den "du har ikke tilstrækkelig rettigheder til at se denne side"

Er jeg tilmeldt eller hvorledes?

Hold da op du har hurtigt fået en ganske lækker side op og stå, ser sku godt ud Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Hold da op du har hurtigt fået en ganske lækker side op og stå, ser sku godt ud Yes

Mange tak Henrik. Det har også allerede taget mange af mine arbejdstimer. Jeg håber folk vil tage siden til sig i fremtiden og gøre brug af de skarpe tilbud på mobiludstyr. Nu må vi se Wink

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fulgt affiliate dm de andre år, og nu kom året hvor jeg deltager.

Tjek min side converse-allstar.dk, som jeg deltager med i år.

Jeg forventer at den står helt klar om 1 uge.

Side 7 ud af 76 (758 indlæg)